عکس؛ تماشای گل اوساسونا از اسکوربرد ورزشگاه توسط پیکه و بوسکتس!

عکس؛ تماشای گل اوساسونا از اسکوربرد ورزشگاه توسط پیکه و بوسکتس!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هفدهم از رقابت های لالیگا، اوساسونا و بارسلونا در ورزشگاه السادار به مصاف هم رفتند و اوساسونا در نیمه اول این دیدار و وقتی که یک گل خورده بود، توانست گل تساوی را به ثمر برساند و برتری بارسلونا در نیمه اول تنها دو دقیقه دوام آورد.

به گزارش فوتبالی، جرارد پیکه و سرجیو بوسکتس به عنوان دو عنصر اصلی دفاعی بارسلونا روی صحنه گل اوساسونا واکنش جالبی داشتند و حرکات آن ها پس از گل اوساسونا سوژه ای برای شبکه های اجتماعی و رسانه ها شد.

گل اول اوساسونا روی یک سانتر و با ضربه سر توسط داوید گارسیا به ثمر رسید. بوسکتس، هافبک دفاعی بارسلونا و پیکه مدافع بارسلونا به عنوان دو بازیکن قد بلند بارسا نتوانستند گارسیا را روی این صحنه مهار کنند و او ضربه سر را زد. پس از این گل، پیکه و بوسکتس مشاجره‌ی کوتاهی داشتند و وقتی که صحنه گل از اسکوربرد ورزشگاه پخش می شد، مشغول تماشای آن شدند تا نقاط ضعف خود را ببینند و به آن پی ببرند.

در واقع پیکه و بوسکتس در همان لحظه تصمیم به آنالیز اشتباه خود گرفتند تا بتوانند در ادامه بازی آن را برطرف کنند. هر چند که بارسا در این بازی هم به مشکل خورد و نتوانست در نهایت برتری به دست آمده در نیمه دوم را حفظ کند.

1470