لغو تمرین منچستریونایتد به خاطر شیوع کرونا؛ شیاطین سرخ قرنطینه می‌شوند؟

لغو تمرین منچستریونایتد به خاطر شیوع کرونا؛ شیاطین سرخ قرنطینه می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بیماری کرونا در تیم منچستر یونایتد یعنی اعضا و کارکنان این باشگاه شیوعی نسبتا گسترده داشته است و این قضیه نگرانی هایی را برای سایر اعضای این باشگاه و بازیکنان و کادر فنی ایجاد کرده است.

به گزارش فوتبالی، تمرین امروز منچستر یونایتد که قرار بود به صورت تیمی برگزار شود، به خاطر شیوع بیماری کرونا میان برخی از اعضای باشگاه لغو شده است و بازیکنان به طور انفرادی برخی از تمرین های خود را پیگیری کرده اند چرا که شیوع کرونا در باشگاه منچستر یونایتد به طور گسترده ای گزارش شده است و این قضیه موجب ایجاد نگرانی میان سایر اعضای باشگاه شده است.

به گفته اتلتیک، لغو تمرین امروز منچستر یونایتد به خاطر شیوع بیماری کرونا در میان اعضای این تیم، نگرانی هایی را هم برای لیگ برتر انگلیس داشته است و همین قضیه ممکن است موجب لغو و تعویق بازی منچستر یونایتد و برنتفورد شود. این بازی قرار بود روز سه شنبه برگزار شود اما با این شرایط خاصی که اکنون ایجاد شده است این احتمال وجود دارد که تغییراتی در برنامه این بازی صورت بگیرد.

باید دید که اقدامات بعدی به چه شکل خواهد بود اما با توجه به تمرین انفرادی برخی بازیکنان منچستر و لغو تمرین گروهی، به قرنطینه رفتن بازیکنان و اعضای تیم منچستر یونایتد یک احتمال جدی است.

1470