عکس؛ دو پسر رونالدو در حال تماشای بازی پدرشان مقابل نوریچ در لپ‌تاپ

عکس؛ دو پسر رونالدو در حال تماشای بازی پدرشان مقابل نوریچ در لپ‌تاپ

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو شب گذشته (شنبه) در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه حریف مقابل نوریچ با گلزنی خود هر سه امتیاز را برای منچستر یونایتد به دست آورد و شیاطین سرخ توانستند در یک بازی نسبتا دشوار به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی، به تازگی جورجینا رودریگز، نامزد کریستیانو رونالدو ویدیویی را منتشر کرده است که در قاب آن می بینیم که دو پسر کریستیانو رونالدو یعنی جونیور و ماتئو از یک لپتاپ در حال تماشای بازی پدر خود یعنی کریس رونالدو مقابل نوریچ هستند. در کنار دو پسر رونالدو، یک پسر دیگر هم دیده می شود که به نظر می رسد دوست پسر بزرگ رونالدو یعنی جونیور است.

رونالدو در این فصل از نظر شخصی عملکرد خوبی در منچستر یونایتد داشته است اما اوضاع شیاطین سرخ در لیگ برتر انگلیس چندان خوب نبوده چرا که عملکرد سولشر در این تیم در ابتدای این فصل مناسب نبود و اکنون هواداران منچستر یونایتد با حضور رالف رانگنیک امید دارند که تیم محبوب آن ها بتواند در هفته های پیش رو نتایج بهتری به دست بیاورد و اوضاع برای آن ها بهتر شود.

خانواده رونالدو به طور معمول برای دیدن بازی فوق ستاره پرتغالی به ورزشگاه می روند اما این بار از پشت صفحه یک لپ تاپ در حال تماشای بازی رونالدو بودند.

1470