اسدی: آلومینیوم در لیگ برتر آقایی می‌کند/ بدشانس نبودم، تعداد گلهایم به اندازه منشا بود

اسدی: آلومینیوم در لیگ برتر آقایی می‌کند/ بدشانس نبودم، تعداد گلهایم به اندازه منشا بود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اسبق پرسپولیس حالا به بازیکن مورد اعتماد رسول خطیبی در آلومینیوم اراک تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، محمدامین اسدی در دو بازی گذشته آلومینیوم نمایش قابل توجهی داشته است. او جلوی تراکتور با یک ضربه زیبا دروازه ناصر سالاری را باز کرد و هفته گذشته و جلوی فجر سپاسی هم فاصله زیادی با گلزنی نداشت اما تیر دروازه به کمک فجری‌ها آمد تا اسم اسدی در بین گلزنان آن بازی ثبت نشود.

مصاحبه خبرنگار فوتبالی با او را بخوانید: 

سوال: در 22 سالگی تجربه بازی کردن در تیم هایی مثل پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان، ماشین سازی و حالا آلومینیوم اراک را داری. از تجربه‌ات در این چند سال بگو

جواب: آقای برانکو با تست من را انتخاب کردند و خدا را شکر توانستم در این تیم لحظات خوب و شیرینی را تجربه کنم و قطعا یک روز به این تیم برمی‌گردم. سال گذشته وقتی می خواستم به صورت قطعی از پرسپولیس جدا شدم، مدیریت من را اذیت کرد و تا ساعت آخر نقل و انتقالات من را نگه داشت و برای اینکه بتوانم جدا شوم کل طلبم که حدود 200 میلیون بود را بخشیدم و به ماشین سازی پیوستم و آنجا توانستم خودم را احیا کنم. قبل از آن هم به صورت قرضی در نفت مسجد سلیمان بازی کردم.

سوال: این فصل هم بعد از هفته چهارم راهی تیم آلومیینوم اراک شدی. حتما از شرایطی که داری راضی هستی

جواب: به دلیل برخی مشکلاتی که داشتم از هفته چهارم به آلومینیوم رفتم و خوشبختانه حالا با اعتماد آقای خطیبی شرایط خوبی در این تیم پیدا کرده‌ام. قطعا آقا رسول یکی از بهترین مربیان ایران هستند و خیلی زیاد از بازیکنانشان حمایت می کنند.

سوال: در مورد نتایج و عملکرد آلومیینیوم در لیگ بیست و یکم صحبت کن. تیم شما در کنار گل گهر و سپاهان، یکی از سه تیم 19 امتیازی لیگ است و در 9 هفته گذشته فقط یک گل دریافت کرده است

جواب: آلومیینیوم اراک در لیگ برتر آقایی می کند و فکر می کنم به دنبال تاریخ‌سازی است. با این نتایجی که تیم ما کسب کرده همه باید به آلومینیوم اراک احترام بگذارند و خوردن یک گل در 9 بازی خیلی آمار ارزشمندی است و بی‌شک یکی از مدعیان اصلی هستیم.

سوال: به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنید؟

جواب: آلومینیوم اراک واقعا جزو مدعیان قهرمانی است و کارشناسان در مورد سطح فنی بالای تیم ما صحبت می کنند. اعضای کادرفنی و بازیکنان و در کل تمام مجموعه تلاشش را می کند تا بهترین نتیجه در پایان فصل رقم بخورد.

سوال:در بازی با تراکتور گلزنی کردی و در با فجر ضربه‌ای که تو زدی به تیر خورد اما  در برگشت محمود قائدرحمتی توپ را به تور چسباند. به عنوان یک مهاجم هدف فکر می کنی چند گل در لیگ به ثمر برسانی ؟

جواب: بدشانسی آوردم و اگر توپهایم به تیر دروازه نمی خورد الان مثل منشا 6 گله بودم و اما تمام تلاشم را می کنم که گل های زیادی را به ثمر برسانم و امیدوارم از بازی نساجی این اتفاق رخ دهد و خودم را برای آقای گل آماده کرده ام.

سوال: در مورد بازی نساجی چه نظری داری؟

جواب: دوست داشتیم این بازی در شهر مشهد و ورزشگاه امام رضا(ع) با نساجی بازی کنیم اما بازی قرار است در ورزشگاه ساری برگزار شود که کیفت خوبی ندارد. به نظرم بازی در زمینی که گل باشد کیفیت بازی را پایین می آورد اما ما برای سه امتیاز به میدان می رویم.

9697