رکورد فاجعه‌بار میلان که پیولی را مجبور کرد کل خط میانی را بین دو نیمه تعویض کند!

رکورد فاجعه‌بار میلان که پیولی را مجبور کرد کل خط میانی را بین دو نیمه تعویض کند!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی روسونری در واکنش به کسب نتیجه تساوی یک یک تیمش برابر اودینزه، معتقد است که شاگردانش با از دست دادن توپ و اتخاذ تصمیمات اشتباه، بعضا گل های احمقانه ای دریافت می کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، زلاتان ابراهیموویچ موفق شد به لطف ضربه آکروباتیک خود در دقیقه 93 تقابل با اودینزه، میلان را از شکست فراری دهد و با حداقل امتیاز به خانه بازگرداند. اما استفانو پیولی در واکنش به تعلق آمار بیشترین اشتباهات منجر به گل در بین همه تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی به تیم تحت هدایتش، میلان، چنین می گوید: "ما گل های احمقانه ای دریافت می کنیم، به این دلیل که توپ را از دست می دهیم و همچنین تصمیمات اشتباهی می گیریم و به جای پخش کردن توپ، بیشتر در مرکز حرکتش می دهیم. نمی دانم به خاطر کمبود اعتماد به نفس است یا نه اما قطعا به دلیل کمبود تیزبینی است." 

سرمربی ایتالیایی روسونری در ارتباط با تعویض کل خط میانی تیمش در بین دو نیمه مسابقه دیشب با اودینزه نیز چنین توضیح می دهد: "فکر نمی کنم ربطی به اشتباهات فردی داشته باشد و این فقط به این خاطر بود که ما در ارسال پاس های خودمان، تصمیمات اشتباهی می گرفتیم. این همچنین هفتمین بازی ما طی بیست روز اخیر بوده است؛ بنابراین بازی در لیگ قهرمانان اروپا، هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ فیزیکی باعث فرسوده شدن شما و تیمتان می شود. ما نیاز به تمرکز و کیفیت بیشتری داریم؛ چرا که در غیر این صورت، سبک فوتبالمان در خطر خواهد بود."

9404