گزینه‌های تقویت خط حمله یوونتوس در صورت ناکامی در جذب ولاهوویچ

گزینه‌های تقویت خط حمله یوونتوس در صورت ناکامی در جذب ولاهوویچ

پایگاه خبری فوتبالی - سایر گزینه های بیانکونری در صورت ناکامی در خرید مهاجم صربستانی فلورانسی ها مشخص شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت، یوونتوسی ها در تلاش هستند تا بتوانند برای ژانویه یک مهاجم جدید را به ترکیب تیم خود اضافه کنند و در این میان، گزینه های زیادی برای پیوستن به جمع نفرات بانوی پیر مطرح شده ولی مدیران باشگاه و کادر فنی، توجه ویژه ای به دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب تبار فیورنتینا دارند و این بازیکن گلزن، گزینه‌ی اول یوونتوسی ها در این زمینه می باشد اما مشکل اصلی این است که روکو کومیسو، مدیر باشگاه فلورانسی دوست ندارد این بازیکن راهی تورین شود و ترجیح می دهد او را به تیمی خارج از ایتالیا بفروشد.

نشریه توتو اسپورت، چاپ تورین ایتالیا، در گزارشی به این موضوع اشاره کرده و نوشته است:

"در صورتی که یوونتوس نتواند با دوشان ولاهوویچ برای نقل و انتقالات همین پنجره ژانویه پيش رو به توافق برسد، آن ها به دنبال جذب‌ گزینه هایی نظیر مائورو ایکاردی و حتی ادینسون کاووانی خواهند رفت.

مائورو ایکاردی:

مهاجم آرژانتینی باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه بیست و هشت سال سن دارد و همیشه یکی از گزینه های یوونتوس برای نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی بوده است.

ادینسون کاوانی:

بازیکن سی و چهار ساله‌ی باشگاه منچستر یونایتد دیگر گزینه‌ی سران یوونتوس می باشد و در صورتی که بانوی پیر نتواند پروژه خرید ولاهوویچ و یا ایکاردی را نهایی کند، به سراغ گزینه ای نظیر کاوانی خواهد رفت."

9404