واکنش مهاجری به برکناری میثاقیان

واکنش مهاجری به برکناری میثاقیان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق تیم شهرخودرو به وضعیت این روزهای این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، شهرخودرو لیگ بیست و یکم را با رضا مهاجری شروع کرد اما او فقط در یک بازی هدایت این تیم را – آن هم از روی سکوها و نه از روی نیمکت – به عهده داشت و بعد از آنکه بازیکنان شهرخودرو حاضر نشدند برای بازی هفته دوم مقابل مس راهی رفسنجان شوند، نهایتا او جایش را به اکبر میثاقیان داد.

میثاقیان هم نتایج خوبی در 7 بازی گذشته نگرفت و 6 باخت و یک مساوی حاصل کار او بود تا مالک شهرخودرو او را هم کنار بگذارد و فعلا تیمش را به داود سیدعباسی بسپارد. اتفاقی که باعث ناراحتی میثاقیان داشته و او در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها در واکنش به این اتفاق گفته است: از من خواستند در تمرین حاضر نشوم و دیروز داوود سید عباسی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد که به همین بهانه من مدیریت فنی را قبول نکردم و قراردادم با تیم پدیده به عنوان سرمربی است و باشگاه باید در این زمینه تکلیف من را مشخص کند. اگر هم پست مدیریت فنی را قبول می کردم باید سرمربی را من انتخاب می کردم و قطعا گزینه من داوود سید عباسی نخواهد بود با همه احترامی که برای او قایل هستم.

در این رابطه با رضا مهاجری تماس گرفتیم و او در مورد شرایط پیش آمده میان شهرخودرو و میثاقیان و اینکه آیا موافق است کارما میثاقیان را گرفته اینگونه پاسخ داد: "فعلا تمایلی به مصاحبه ندارم اما این را می گویم که برای فوتبال خراسان باید تاسف خورد که به این روز افتاده است."

9697