سرپرست نساجی: بازی با آلومینیوم در ساری برگزار می‌شود/ از اشتباهات داوری ضرر کردیم اما اعتراض نکردیم

سرپرست نساجی: بازی با آلومینیوم در ساری برگزار می‌شود/ از اشتباهات داوری ضرر کردیم اما اعتراض نکردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال نساجی تاکید کرد که شاگردان ساکت الهامی در بازی‌های گذشته از اشتباهات داوری متضرر شده‌اند ولی به این موضوع هیچ اعتراضی نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، امیر سلطانی در خصوص بازی نساجی مقابل فولاد اظهار داشت: ابتدا باید از میهمان‌نوازی اهوازی‌ها  و باشگاه فولاد تشکر کنم. هر دو تیم نساجی و فولاد یک بازی جاندار را به نمایش گذاشتند. بعد از به ثمر رساندن گل مساوی، موقعیت داشتیم و می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. فولاد هم در دقایق پایانی بازی روی دروازه‌ ما فشار می‌آورد که به خوبی توانستیم مقابل حملات شاگردان نکونام از دروازه‌مان حفاظت کنیم.
وی ادامه داد: شرایط نساجی از همه لحاظ خوب است. مالک و مدیران باشگاه به خوبی تمام خواسته‌های کادرفنی را فراهم کرده‌اند و ساکت الهامی و دستیارانش هم تیم را به لحاظ فنی به شرایط بسیار خوبی رسانده‌اند. نساجی فوتبال مالکانه‌ای انجام می‌دهد و گواه این حرف من بازی‌‌های خوبی است که مقابل مدعیان لیگ به نمایش گذاشتیم.

سرپرست نساجی عنوان کرد: من به تیم داوری بازی با فولاد تبریک می‌گویم، کادر داوری خیلی باتجربه قضاوت کرد و داور وسط ارتباط خیلی خوبی با کمک‌هایش داشت و اغلب تصمیماتی که گرفت درست بود. ممکن است اشتباهاتی هم در سوت‌هایش داشت که سهوی است و برای هر دو تیم وجود داشت. به قضاوت داور و همینطور اشتباهاتش اعتراضی نداریم، چون در هفته‌های گذشته هم بابت اشتباهات داوری ضرر کردیم ولی اعتراضی نکردیم.

سلطانی در خصوص تلاش باشگاه نساجی برای برگزاری بازی‌های خانگی‌اش در مشهد خاطرنشان کرد: بعد از اینکه ساکت الهامی به عنوان سرمربی تیم درخواست تغییر ورزشگاه و برگزاری بازی‌های خانگی تیم در محل دیگری داشت، مسئولان باشگاه درصدد برآمدند تا خواسته سرمربی تیم فراهم شود. پس از مذاکره با مسئولان آستان قدس و همینطور موافقات مسئولان ورزش استان مازندران به دنبال این بودیم که به طور موقت بازی‌های خانگی‌مان را در مشهد برگزار کنیم که این موضوع با مخالفت شورای تامین استان خراسان رضوی روبه‌رو شد، به همین دلیل بازی روز چهارشنبه ما با آلومینیوم هم در ساری انجام خواهد شد.

6641