اعتراض باشگاه اربیل به حضور نیروهای نظامی در استادیوم نجف

اعتراض باشگاه اربیل به حضور نیروهای نظامی در استادیوم نجف

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اربیل عراق به حضور نیروهای نظامی در استادیوم‎های این کشور و خصوصا ورزشگاه شهر نجف اعتراف کرد.

به گزارش فوتبالی، در پیام منتشر شده در صفحه باشگاه اربیل عراق با انتشار تصاویری از حضور نیروهای نظامی در استادیوم شهر نجف آمده است: «آقای اینفانتینو رئیس محترم فیفا و آقای شیخ سلمان رئیس AFC شاهد باشید که مسابقات فوتبال در عراق با این شرایط برگزار می‎شود.»
اربیل روز شنبه در بازی خارج از خانه مقابل نفت الوسط با نتیجه سه بر صفر شکست خورد و پس از این به شکل برگزاری این مسابقه همچنین حضور نیروهای نظامی در استادیوم نجف اعتراض کرد.

این در حالی است که مسئولان باشگاه نفت الوسط مدعی هستند از اعضای تیم میهمان به بهترین شکل میزبانی کردند و تنها با هدف حفظ امنیت ورزشگاه و حساسیت‎های پیش آمده در مسابقات قبلی تیم اربیل از نیروهای نظامی در ورزشگاه استفاده شده است.

پیش از این در یکی از بازی‎های خانگی باشگاه اربیل پرچم کشور عراق از سوی برخی تماشاگران این باشگاه پایین کشیده شد و درگیری‎هایی در این مسابقه روی داد که موجب اتخاذ تدابیر ویژه در بازی‏های خارج از خانه این تیم شده است.

فوتبالدوستان عراقی با انتقاد از باشگاه اربیل مدعی شدند اینگونه اقدامات و نشان دادن تصاویر حضور نیروهای نظامی در استادیوم موجب می‏‌شود مشکل میزبانی عراق در بازی‎های بین‌المللی حل نشود و فیفا و AFC باز هم حاضر به تایید امنیت ورزشگاه‌های این کشور برای برگزاری مسابقات ملی و باشگاهی نخواهند شد.

6641