انتقاد صریح رانگنیک از عملکرد چهار بازیکن شیاطین سرخ

انتقاد صریح رانگنیک از عملکرد چهار بازیکن شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی آلمانی منچستریونایتد از بازیکنان خط حمله این تیم در دیدار مقابل نوریچ انتقاد کرد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته شیاطین سرخ از هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کارو رود مهمان نوریچ بودند که در نهایت با تک گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی به 3 امتیاز بازی دست یافتند. رانگنیک در دومین بازی‌اش در لیگ برتر، تغییری در ترکیب اصلی‌اش به وجود نیاورد، اما به نظر می‌رسد که برای بازی بعدی ترکیبش را دست‌خوش تغییراتی کند. در بازی دیروز، سیوها و واکنش‌های داوید دخیا یکی از دلایل اصلی پیروزی شیاطین سرخ بود. 

به نقل از منچسترایونینگ نیوز، رانگنیک بعد از پایان بازی گفت: "بازی کاملا متفاوتی نسبت به یک شنبه گذشته بود. البته این موضوع به نمایش حریف مقابل نیز بستگی دارد و باید بگویم که نوریچ تیمی کاملا منسجم و دونده نشان داد. آن‌ها در برخی از دقایق بازی هجومی بودند و برای ما مشکلاتی درست کردند."

"در بعضی از بخش‌های بازی می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. فکر می‌کنم که 4 نفر خط دفاعی و دو هافبک دفاعی به اضافه داوید دخیا بی نظیر ظاهر شدند. فرد و مک تامینای در بالاترین سطح بازی کردند، اما در خط حمله هنوز نتوانسته‌ایم انتظارات را برآورده کنیم. بعد از گل دوم اصلا نتوانستیم فشردگی خود را حفظ کنیم. در این نوع بازی‌ها باید توپ دوم و دوئل‌ها برنده شویم، اما در فاز هجومی اصلا خوب بازی نکردیم.

4416