خط و نشان سیمئونه برای آنچلوتی و رئال مادرید

خط و نشان سیمئونه برای آنچلوتی و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید معتقد است که رقابت بر سر قهرمانی لالیگا هنوز تمام نشده است. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر هم صف آرایی خواهند کرد. در حال حاضر شاگردان آنچلوتی با یک بازی بیشتر، با اختلاف 10 امتیازی نسبت به روخی بلانکوس در صدر جدول قرار دارند و سیمئونه مدعی است که آن‌ها می‌توانند بار دیگر به کورس قهرمانی بازگردند. 

به نقل از مارکا، سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "مثل همیشه خیلی سریع داریم راجع به تمام شدن لالیگا صحبت می‌کنیم. لالیگا همانند همیشه یک لیگ بسیار رقابتی است، زیرا تیم‌های بسیار خوبی در این کشور هستند. یک گروه پنج الی شش تیمه هستند که همیشه در رده‌های بالا قرار دارند. سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و تغییرات اساسی در تیم ایجاد نکنیم. از 10 دیدار قبلی، 4 بار رئال مادرید پیروز شده و شش دیدار نیز با نتیجه تساوی خاتمه یافته و البته آن‌ها می‌دانند که کار سختی در مقابل ما دارند."

"سوارز؟ پس از بازی مقابل پورتو با لوئیز و تیم پزشکی صحبت کردم و به نظر می‌رسد که مشکلش حاد نیست. قبل بازی راجع به بازی کردن او تصمیم خواهیم گرفت."

4416