آلگری و تأیید مصدومیت دیبالا: روی او ریسک کردیم/ کادر فنی مقصر است؟

آلگری و تأیید مصدومیت دیبالا: روی او ریسک کردیم/ کادر فنی مقصر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره‌ی آرژانتینی بیانکونری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود، در مسابقه‌ی شب گذشته‌ی این تیم برابر ونتزیا، دوباره دچار آسیب دیدگی شده و از زمین بازی خارج شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، پائولو دیبالا در دیدار شب گذشته یوونتوس مقابل ونتزیا که با تساوی یک یک به اتمام رسید، مجدداً با مشکل مصدومیت مواجه و طی یک تعویض، از زمین مسابقه خارج شد.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی پیر بعد از اتمام بازی شب گذشته تیمش برابر ونتزیا، در ارتباط با آخرین وضعیت آسیب دیدگی ستاره‌ی آرژانتینی بیانکونری به رسانه ها گفت: "در مورد پائولو دیبالا خیلی نگرانم؛ متأسفانه روی این بازیکن با ارزش ریسک کردیم و حالا باید ببینیم چه پیش خواهد آمد. دیبالا روز چهارشنبه کمی کوفتگی داشت اما در طول هفته خوب به‌ نظر می‌ رسید؛ متأسفانه اوضاع آن طور که می‌ خواستیم، پیش نرفت."

به نظر می رسد که بیان عبارت 'روی دیبالا ریسک کردیم' از زبان آلگری، نشان دهنده مقصر بودن کادر فنی یوونتوس و در راس آن ها، خود مکس آلگری در ماجرای مصدومیت مجدد پائولو دیبالا در بازی دیشب برابر ونتزیا بوده باشد. چرا که کادر فنی بانوی پیر می توانست با دیدن علائم کوفتگی و خستگی در ستاره تیم خود، احتمالاً به این بازیکن استراحت بیشتری بدهد و بدین ترتیب، از مصدومیت دوباره‌ی او جلوگیری کند ولی چنین پیشگیری و رفتاری صورت نگرفته است و حالا بیانکونری باید مجددا بازی هایی را در غیاب ستاره خود برگزار کند و احتمالا آسیب بیشتری از نبود او ببیند.

برخی از رسانه های ایتالیایی اعلام کرده اند که پائولو دیبالا از ناحیه‌ی ران پای راست خود دچار کشیدگی عضله شده اما وضعیت قطعی مصدومیت او در ساعات آینده بررسی خواهد شد.

همچنین رومئو آگرستی، خبرنگار سرشناس نزدیک به بیانکونری نیز همین نوع مصدومیت یعنی کشیدگی عضله ران پای راست پائولو دیبالا را تأیید کرده است.

9404