میلان و تعارف مجدد صدر جدول به رقیب همشهری/ زلاتان تمام نمی‌شود

میلان و تعارف مجدد صدر جدول به رقیب همشهری/ زلاتان تمام نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار حساس خارج از خانه مقابل اودینزه، با تساوی یک بر یک متوقف شد تا جایگاهش در صدر جدول به خطر بیافتد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هفدهم رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم‎‌های اودینزه و میلان از ساعت 23:15 در ورزشگاه داسیا آرنا برابر هم به میدان رفتند. شاگردان استفانو پیولی برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی داشتند و اودینزه رده پانزدهمی نیز حریف آسانی برای روسونری به نظر می‌رسید، اما در بازی اتفاقات دیگری رقم خورد. 

در نیمه اول اودینزه که در چهار دیدار قبلی خود رنگ پیروزی را ندیده بود، در دقیقه 17 توسط بتو به گل رسید و پس از آن نیز بازی را در زمین کنترل کرد. میلان در 10 دقیقه پایانی بازی کمی جلو کشید، اما نتوانست زهردار ظاهر شود و نیمه اول با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت. 

در نیمه دوم مالکیت توپ و میدان بیشتر در اختیار میلان بود و البته پیولی در بین دو نیمه تصمیم به تعویض 3 بازیکن خود گرفت تا کاملا با تاکتیک متفاوتی نیمه دوم را آغاز کند. رد شدن از سد دفاعی محکم اودینزه برای روسونری کار بسیار سختی بود، تا این که در دقیقه 90+2 زلاتان ابراهیموویچ گل تساوی را به ثمر رساند تا میلان حداقل در این بازی شکست نخورد.

با این تساوی میلان 39 امتیازی شد و حالا باید منتظر دیدار فردا شب نراتزوری باشد. اینتر می‌تواند با پیروزی مقابل کالیاری با 40 امتیاز به صدر جدول صعود کند.

4416