رکوردشکنی معکوس شاگردان یحیی/ سرخ‌ها علیه خاطرات خوش ۵ فصل اخیر

رکوردشکنی معکوس شاگردان یحیی/ سرخ‌ها علیه خاطرات خوش ۵ فصل اخیر

پایگاه خبری فوتبالی - سرخپوشان پایتخت تا به اینجای فصل یک رکورد منفی را از خود به جا گذاشته اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس در حالی بازی‌هایش را تا هفته نهم به پایان رسانده است که در آخرین دیدار با تساوی دو بر دو مقابل هوادار متوقف شد تا هواداران این تیم به شدت نگران وضعیت تیم مورد علاقه شان شوند. اما شاگردان یحیی گل محمدی در شرایطی با ۱۶ امتیاز در رتبه ششم این رقابت‌ها قرار دارند که تاکنون هفت بار در بازی‌های مختلف دروازه شان باز شده است.
در حالی که نگاهی به وضعیت این تیم در پنج دوره قبلی که در آن به قهرمانی رسیده است نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها تا پایان هفته نهم گل‌های کمتری دریافت کرده بودند.

پرسپولیس تا پایان هفته نهم لیگ شانزدهم سه گل، لیگ هفدهم شش گل، لیگ هجدهم سه گل، لیگ نوزدهم پنج گل و لیگ بیستم چهار گل از حریفان شان دریافت کرده بودند ولی تعداد گل‌های خورده آنها در این فصل تا پایان هفته نهم در مقایسه با پنج فصل گذشته بیشتر شده است تا رکورد منفی به نام قرمزها ثبت شود.

نکته دیگر اینکه پرسپولیس در چهار فصل از پنج فصلی که قهرمان شده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را از آن خود کرده بود. لیگ شانزدهم ۱۴ گل، لیگ هفدهم ۱۵ گل، لیگ نوزدهم ۱۷ گل و لیگ بیستم ۱۴ گل و فقط در لیگ هجدهم با ۱۴ گل خورده یک گل بیشتر از استقلال دریافت کرده بود و حالا باید دید تیم یحیی در غیاب سید جلال حسینی که در بازی‌های اخیر این تیم غایب بوده، چه عملکردی را در خط دفاع از خود به نمایش می‌گذارد.

1470