ترمز آلگری و یوونتوس در ونیز کشیده شد

ترمز آلگری و یوونتوس در ونیز کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس پس از دو پیروزی در سری آ، در برابر ونتزیا با تساوی یک بر یک متوقف شد و فرصت نزدیک شدن به رده چهارم را را از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هفدهم سری آ ایتالیا، دو تیم ونتزیا و یوونتوس از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم پیر لوئیجی پنزو برابر هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی به میدان آمدند که بانوی پیر در دو بازی گذشته خود به برد رسیده بود و می‌خواست با پیروزی در این بازی روند خوبش را ادامه دهد. در آن سمت ونتزیا نیز در 3 دیدار قبلی متحمل شکست شده بود و اصلا وضعیت جالبی نداشت. 

در نیمه اول یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و از دقیقه 20 به بعد فشار حملاتش را افزایش داد و سرانجام موفق شد در دقیقه 32 توسط آلوارو موراتا، قفل دروازه ونتزیا را باز کند و نیمه اول با پیروزی 0-1 مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم ونتزیا تهاجمی شروع کرد و موفق شد خیلی سریع گل مساوی را در دقیقه 55 توسط ماتیا آرامو به ثمر برساند. بعد از این گل بیانکونری چند بار در آستانه باز کردن دروازه سرخیو رومرو بود، اما این گلر آرژانتینی اجازه نداد تا تیمش یک امتیاز شیرین در این بازی را از دست بدهد و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

4416