پرونده یوونتوس و مهاجم سابق اینتر وارد فازی جدید شد/ ایکاردی یا ولاهوویچ!؟

پرونده یوونتوس و مهاجم سابق اینتر وارد فازی جدید شد/ ایکاردی یا ولاهوویچ!؟

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم آرژانتینی پاریسی ها هدف جدید یوونتوس است زیرا بیانکونری ها به دنبال تقویت خط حمله خود هستند و تصمیم دارند یک خرید جدید در همین ژانویه انجام دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اکیپ چاپ فرانسه، مائورو ایکاردی، کاپیتان سابق اینتر یکی از بازیکنانی است که گل های زیادی در سری آ به ثمر رسانده و می تواند گزینه خوبی برای تقویت خط حمله بانوی پیر باشد.

ایکاردی در حال حاضر برای باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه بازی می کند و برای حضور در خط حمله پاریسی ها، باید با ستارگان بزرگی رقابت کند و کار سختی دارد.

در روزهای اخیر، گزارش های متعددی در مورد بازگشت ایکاردی به ایتالیا و پیوستن به یوونتوس مشاهده شده و گفته می شود مذاکرات ابتدایی هم آغاز شده است.

بیانکونری تنها باشگاهی نیست که به دنبال اضافه کردن ایکاردی به تیم خود است؛ گزارش ها حاکی از آن است که میلان نیز به این بازیکن آرژانتینی علاقه مند است.

نشریه اکیپ در این رابطه مدعی شده که اکنون پاریسی ها آماده هستند تا با فروش ایکاردی پول خوبی به دست بیاورند، اما یوونتوس ممکن است برای برآورده کردن قیمت درخواستی آن ها مشکل داشته باشد.

پاریسی ها پنجاه میلیون یورو برای فروش مائورو ایکاردی می خواهند و بیانکونری ها این قدر پول نقد برای جذب این مهاجم با تجربه در اختیار ندارند و به دنبال کاهش قیمت یا خرید قرضی هستند.

یوونتوسی ها بر این باور هستند که پنجاه میلیون یورو برای بازیکنی که به زودی بیست و نُه ساله می شود، بسیار زیاد است و به جای پرداخت این مبلغ برای او، می توانند با مقداری پول بیشتر، برای جذب دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا اقدام کنند.

9404