با توقف دورتموند باواریایی‌ها یک قدم به رویای خود نزدیک‌تر شدند

با توقف دورتموند باواریایی‌ها یک قدم به رویای خود نزدیک‌تر شدند

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند برابر حریفان خود صف آرایی کردند و در نهایت همه چیز به سود باواریایی‌ها به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پانزدهم بوندس لیگا آلمان، 5 دیدار به صورت همزمان از ساعت 18 برگزار شد. در مهم‌ترین بازی، بایرن مونیخ در آلیانز آرنا میزبان ماینز بود و در حالی که در ابتدا با یک گل عقب افتاد، اما موفق شد با گل‌های کینگزلی کومان و جمال موسیالا با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. با این پیروزی، شاگردان ناگلزمان 37 امتیازی شدند. 

در دیگر دیدار حساس، دورتموند مهمان بوخوم بود. زنبورها در دقیقه 40 با پنالتی سباستین پولتر یک گل عقب افتادند. در ادامه تلاش زیادی برای رسیدن به گل مساوی انجام داد و در نهایت در دقیقه 85، جولیان برنت با پاس گل ارلینگ هالند همه چیز را برابر کرد. پس از این گل نیز شاگردان مارکو رز شانس زدن گل دوم را داشتند، اما این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. زنبورها با این تساوی، 31 امتیازی شدند و فاصله‌شان با بایرن مونیخ به 6 امتیاز افزایش یافت. 

بایرن مونیخ در 9 سال گذشته با اقتدار قهرمان بوندس لیگا شد و حالا می‌تواند با قهرمانی در این فصل، به رکورد کم نظیر ده قهرمانی متوالی دست پیدا کند. 

4416