واریز 3 امتیاز به حساب سیتیزن‌ها با پنالتی مشکوک برابر مهمان 10 نفره

واریز 3 امتیاز به حساب سیتیزن‌ها با پنالتی مشکوک برابر مهمان 10 نفره

  1. پایگاه خبری فوتبالی - شاگردان گواردیولای اسپانیایی بعد از ظهر امروز در ورزشگاه خانگی و در یک بازی سخت با یک گل از سد میهمان خود وولوز عبور کردند.
به گزارش فوتبالی، بعد از ظهر امروز در نخستین مسابقه از هفته‌ی شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی در استادیوم اتحاد شهر منچستر میزبان حریف سرسخت خود یعنی تیم وولورهمپتون ملقب به وولوز بودند که در نهایت نیز موفق شدند که با تک گل رحیم استرلینگ، وینگر ملی پوش خود که از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسید، با حساب یک بر صفر به پیروزی دست یافته و جای خود را در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جزیره حفظ کنند.

پپ گواردیولا تیم خود را با این ترکیب وارد زمین کرده بود:

ادرسون، کانسلو، روبن دیاز، آیمریک لاپورت، زینچنکو، رودری، ایلکای گوندوغان، برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ، گابریل ژسوس، جک گریلیش

شماتیک ترکیب سیتیزن ها را نیز در تصویر زیر مشاهده می کنید:

ترکیب تیم وولورهمپتون برای این رقابت نیز شامل این بازیکنان بود:

مهم ترین اتفاق این دیدار در نیمه نخست بازی، در آخرین دقایق این نيمه روی داد و رائول خیمنز، مهاجم مکزیکی وولورهمپتون با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شد و این تیم کل نیمه‌ی دوم را به صورت 10 نفره در ورزشگاه حریف قدرتمند خود بازی کردند. تلاش دو تیم در این نیمه، نتیجه ای نداشت و بازی با حساب بدون گل در این نیمه به اتمام رسید.

با شروع نیمه دوم مسابقه، سیتیزن ها حملات خود را افزایش دادند و در اواسط این نیمه و در یک صحنه‌ی جنجالی، به یک ضربه‌ی پنالتی دست یافتند که بازیکنان وولورهمپتون اعتقاد داشتند که توپ به دست مدافعشان برخورد نداشته، اما نظر داور مسابقه، جاناتان ماس، حتی بعد از بازبینی توسط وار نیز تغییری نکرد و سرانجام رحیم استرلینگ این ضربه‌ی پنالتی را به گل تبدیل کرد تا همین تک گل، در نهایت به کسب برتری و سه امتیاز و حفظ صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جزیره برای شاگردان پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی منجر شود.

9404