احتمال سه هیچ شدن بازی لغو شده تاتنهام و رن به ضرر تیم کونته

احتمال سه هیچ شدن بازی لغو شده تاتنهام و رن به ضرر تیم کونته

پایگاه خبری فوتبالی - با اعلام یوفا و با توجه به پیدا نشدن زمانی مناسب برای برگزاری بازی تا روز سی و یکم ماه دسامبر، مسابقه تیم‌ های تاتنهام و رن در هفته پایانی لیگ کنفرانس اروپا برگزار نخواهد شد و کمیته‌ی انضباطی اتحادیه‌ی فوتبال اروپا، یوفا، در مورد نتیجه‌ی این دیدار تصمیم‌ گیری نهایی را انجام خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، مسابقه‌ی تیم های تاتنهام با رن فرانسه در چهارچوب رقابت های لیگ کنفرانس اروپا با درخواست باشگاه سفیدپوش انگلیسی و به دنبال ابتلای هشت نفر از بازیکنان و پنج نفر از اعضای کادر فنی این تیم لندنی به ویروس کووید نوزده یا همان کرونا، لغو شده بود. حالا یوفا اطلاع داده که با توجه به مستندات، احتمال صدور نتیجه سه بر صفر به سود باشگاه رن فرانسه وجود دارد و به این ترتیب، تاتنهام که برای صعود محکوم به کسب پیروزی در این مسابقه بود، از مرحله‌ی گروهی لیگ کنفرانس اروپا حذف خواهد شد.

به دنبال انتشار و اعلام این خبر، باید منتظر واکنش مسئولان و مقامات باشگاه لندنی تاتنهام هاتسپر و شخص آنتونیو کونته به عنوان سرمربی این تیم انگلیسی به یوفا و رأی این اتحادیه باشیم.

9404