افشاگری مدیر سابق مونیخی‌ها؛ از عبور از پریشیچ به‌علت علاقه به اینتر تا ناکامی در جذب دیبالا و کیه‌زا

افشاگری مدیر سابق مونیخی‌ها؛ از عبور از پریشیچ به‌علت علاقه به اینتر تا ناکامی در جذب دیبالا و کیه‌زا

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی پوش کروات به عنوان بازیکن قرضی از اینتر راهی بایرن مونیخ شد و در فصلی که توانست در تمامی جام ها با باواریایی ها قهرمان شود، عملکرد خوب و مناسبی داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، در حالی که بایرن مونیخ می توانست با پرداخت مبلغ پانزده میلیون یورو، قرارداد ایوان پریشیچ را دائمی کند، اما این اتفاق نیفتاد و ملی پوش کروات به تیم اینتر برگشت و به جای او، داگلاس کاستا به مونیخ آورده شد؛ بازیکنی که فصلی کابوس وار را در جمع مونیخی ها سپری کرد.

کارل هاینز رومینیگه که در آن زمان نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ بود و نقشی پر رنگ در خریدهای وقت این باشگاه ایفا می کرد، در اظهار نظری جالب اعلام کرد که به دلیل علاقه قلبی خودش به اینتر به سبب حضوری چند ساله به عنوان بازیکن در این باشگاه ایتالیایی، سعی کرده از این تیم شهر میلان بازیکنی نخرد و می گوید: "اگر می توانستم، مارتینز را می گرفتم. او بازیکن خوبی است؛ اما به سبب جایگاه اینتر در قلبم، سعی کردم از این تیم بازیکنی نخرم!"

رومینیگه در مورد تلاش های ناموفقی که برای جذب بازیکن در بایرن مونیخ داشت نیز چنین گفت: "دیبالا را وقتی که در پالرمو بود، زیر نظر داشتیم. او استعداد خاصی داشت و در نهایت به یوونتوس رفت. کیه‌زا نیز وقتی در فیورنتینا بود، مورد نظر ما بود."

شاید بتوان از پپ گواردیولا و روبرت لواندوفسکی به عنوان پر سر و صداترین نقل و انتقالات دهه اخیر باواریایی ها نام برد که کارل هاینز رومینیگه در هر دو مورد، نقشی پر رنگ ایفا کرده بود. ستاره‌ی سابق دنیای فوتبال با دفاع از تصمیماتش در این زمینه گفت: "از آوردن پپ پشیمان نیستم. او چیزهای زیادی به بایرن مونیخ اضافه کرد. او در کنار فن خال، هاینکس و فلیک جزء مهم ترین مربی های سال های اخیر ماست. خرید لواندوفسکی نیز داستان پیچیده ای داشت. او مثل مانوئل نویر، یک کیفیت تضمین شده به ما اضافه کرده است. من موارد فنی زیادی به لوا نگفته ام؛ اما صراحتاً به او اعلام کردم که او را نخواهیم فروخت."

9404