اختصاصی فوتبالی/ دو قسط از پول کالدرون دوباره برگشت خورد!

اختصاصی فوتبالی/ دو قسط از پول کالدرون دوباره برگشت خورد!

پایگاه خبری فوتبالی- مشکلات بانکی ناشی از تحریم‌های بانکی مانع از این شده تا دو قسط از بدهی های پرسپولیس به حساب کالدرون واریز شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس در حالی از 19 آبان ماه عملیات پرداخت مطالبات گابریل کالدرون را آغاز کرده که بسیاری از علاقمندان به این تیم امیدوار بودند در کمترین زمان ممکن و در همان هفته پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود اما حالا با گذشت یک ماه، مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به واریز قسط 400 هزار دلاری او نشده اند.

باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا از طریق سوییفت مبلغ 740 هزار دلار را به حساب گابریل کالدرون  در کشور سوییس پرداخت کند و این مبلغ را در چند قسط واریز کرد تا بتواند با دور زدن تحریم‌ها پس از واریز پول به حساب این سرمربی آرژانتینی با او تسویه کند و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود اما این اتفاق تنها منجر به واریز 340 هزار دلار از کل طلب او شده است و مابقی آن یعنی 400 هزار دلار برای سومین بار متوالی برگشت خورد.

گفته می شود 340 هزر دلاری که به حساب کالدرون نشسته است از یک کشور اروپایی بوده و به همین دلیل مشکلی در روند واریز آن به وجود نیامده اما 400 هزار دلار مابقی از طریق یک بانک دیگر در کشور ترکیه (در دو قسط) انجام شده که تاکنون هر 3 بار این مبلغ ریجکت شده است.

به نظر می‌رسد مشکلی که باشگاه استقلال در انتقال پول آندره‌آ استراماچونی به وجود آمده بود و در آن مقطع مدیران این باشگاه موفق به واریز پول او به دلیل تحریم های بانکی نشده‌اند حالا گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شده است و حالا باید منتظر ماند و دید مجید صدری سرپرست این باشگاه که پیش از این وعده داده بود راه مطمئن‌تری برای انتقال پول کالدرون پیش بینی کرده است چه تصمیمی اتخاذ می کند.َ

تا این پول به حساب وکیل کالدرون ریخته نشود، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز نخواهد شد.

7655