عکس؛ بازیکن کلمبیایی به جای داور به حریفش کارت زرد نشان داد!

عکس؛ بازیکن کلمبیایی به جای داور به حریفش کارت زرد نشان داد!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته وقتی که کارت زرد داور در لیگ کلمبیا روی زمین افتاد، یک بازیکن کلمبیایی کارت را برداشت و آن را به بازیکن حریف نشان داد!

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم آمه ریکای کالی توانست با نتیجه دو بر یک مقابل آلیانزا پترولرا پیروز شود. مارلون تورس مدافع تیم آمه ریکا برای لحظه ای از بازیکن بودن خسته شد و تصمیم گرفت که نقش داور را ایفا کند و به شکل بامزه ای به بازیکن حریف کارت زرد نشان داد.

لری آنگولو در دقیقه 97 گل پیروزی تیم آمه ریکا را به ثمر رساند  که این صحنه توسط داور ویدیویی بررسی شد. بازیکنان آلیانزا به خاطر این گل لحظه آخری به داور اعتراض کردند. داور که از اعتراض بازیکن آلیانزا  عصبانی شده بود، می خواست به او کارت زرد نشان بدهد اما کارت از دستش افتاد. در این لحظه تورس کارت زرد را برداشت و به شکل بامزه ای آن را به بازیکن حریف نشان داد. این صحنه در شبکه های اجتماعی به شدت وایرال شده است. 

ماه گذشته نیز در فوتبال آمریکای جنوبی یک کارت زرد دیگر مورد توجه قرار گرفته بود. در آن زمان مائوریسیو هافبک تیم اینترناسیونال به خاطر روپایی زدن در حین بازی کارت زرد گرفته بود. اینتر ناسیونال در آن بازی در مقابل پارانائنزه با نتیجه دو بر یک پیروز شد که ادنیلسون دبل کرده بود.

4125