صحبت‌های ستاره آرژانتینی راجع به مسی و زندگی‌اش در پاریس

صحبت‌های ستاره آرژانتینی راجع به مسی و زندگی‌اش در پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن اطمینان دارد که لیونل مسی خودش را با زندگی جدیدش تطبیق داده است. 

به گزارش فوتبالی، مسی که به تازگی هفتمین توپ طلایش را برنده شد، شروع آرامی در پاریسن ژرمن داشته و برای زدن گل اولش در لیگ فرانسه، حدود 3 ماه صبر کرد. مسی هنوز نتوانسته آنطور که باید، در پاریسن ژرمن تاثیرگذار ظاهر شود، اما دی ماریا نظر دیگری دارد. 

به نقل از مارکا، وینگر سابق منچستریونایتد و رئال مادرید به ESPN گفت: "فکر می‌کنم که در بازی اخیر مقابل کلوب بروژ نشان دادیم که وضع تیم بسیار خوب است. طبیعی است که سطح انتظارات از مسی بالا باشد. فکر می‌کنم که مردم همیشه انتظار دارند که ما با نتیجه 4-0 یا 5-0 پیروز شویم، اما فوتبال این نیست."

"مسی از حضور در پاریس با خانواده‌اش خوشحال است. فرزندانش به مدرسه می‌روند و همه در تلاش هستند تا زندگی برای لئو آسان شود و اینگونه او خودش را بهتر با شرایط وفق می‌دهد. او با زندگی در پاریس خو گرفته است، اما فوتبال متفاوت است. در فوتبال باید قدم به قدم و آرام جلو روید. پاریس باشگاه متفاوتی با بارسلوناست و ما در اینجا با سرعت بیشتری حمله می‌کنیم، در حالی که بارسلونا با مالکیت بالا جلو می‌رود."

4416