چرا سرمربی بایرن مونیخ به رئال مادرید پاسخ منفی داد؟

چرا سرمربی بایرن مونیخ به رئال مادرید پاسخ منفی داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلسمن در تابستان گذشته در سن 34 سالگی هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفت و جانشین هانسی فلیک شد. 

به گزارش فوتبالی، ناگلسمن دو فصل خوب را در لایپزیش هم در بوندسلیگا و هم در اروپا داشته و تیمش به خاطر فوتبالی هجومی و جذاب مورد توجه قرار گرفته بود. ناگلسمن قبل از ان که به سالزبورگ برسد، در هوفنهایم نیز توانایی هایش را ثابت کرده بود و مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا نظیر رئال مادرید قرار داشت.

رئال مادرید در سال 2018 و پس از استعفای زیدان با مربیان مختلفی مذاکره کرد و در نهایت لوپتگی هدایت رئال را به عهده گفت. ناگلسمن یکی از گزینه هایی بود که در آن زمان هدایت رئال مادرید را رد کرد. ناگلسمن حالا در این باره توضیح داده است:" اختلاف خیلی زیاد بود. وقتی مثل من هدایت تیمی نظیر هوفنهایم را به عهده می گیری و در آن جا کارت را از مربی جوانان آغاز کردی، به این معنی است که همه نیروهای خدماتی یا حتی باغبان ها را می شناسی. بدین ترتیب زمان هماهنگی برایت خیلی کوتاه تر است چرا که وقتی به دنبال کله مخروطی برای تمرینات هستی، دقیقا می دانی که باید چه کسی را صدا کنی یا وقتی برای شب سوپ سبزیجات می خواهی، می دانی که باید به سراغ اشپزی بروی که می شناسی. وقتی کل افراد درون یک باشگاه را می شناسی، شرایط خیلی فرق دارد. بدین ترتیب ترجیح می دادم که به تیمی بروم که فقط کمی بالاتر از هوفنهایم باشد نه این که چندین پله بالاتر باشد."

4125