هدف بزرگ ستاره سابق بارسلونا پس از بازگشت به روزهای اوجش

هدف بزرگ ستاره سابق بارسلونا پس از بازگشت به روزهای اوجش

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید دوباره زیر نظر دیگو سیمئونه به روزهای خوبش بازگشته و حالا می‌خواهد برای هم تیمی‌هایش تبدیل به یک الگو شود.

به گزارش فوتبالی، روی بلانکوس روز سه شنبه هفته گذشته موفق شدند با کسب پیروزی شیرین مقابل پورتو، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند و حالا یک شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید هستند. 

به نقل از مارکا، گریزمان در گفت و گویی با Noticias Vamos گفت: "باید به روند خوبم ادامه دهم و این تازه شروع ماجراست. من با انگیزه بالایی به اینجا آمدم و باید تمام دقت و تلاشم را در زمین به کار بگیرم و به یک الگوی مناسب در داخل و خارج زمین تبدیل شوم. در ابتدا اوقات سختی داشتم، زیرا این باشگاه از نظر فیزیکی و تاکتیکی متفاوت است و بازیکنان زیاد جدیدی به تیم اضافه شده‌اند. من سعی می‌کنم بازی‌ها را بررسی کنم تا ببینم هم تیمی‌هایم چه می‎خواهند و حالا به نظر می‌رسد که ما در مسیر درستی هستیم و باید به این راه ادامه دهیم."

"دیدار مقابل رئال مادرید؟ وینیسیوس و کریم بنزما در حال حاضر در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و البته امیدوارم که بنزما به بازی برسد، زیرا همیشه می‌خواهیم با بهترین‌ها رقابت کنیم."

4416