آینده آزمون به سرنوشت مهاجم منچستر گره خورد

آینده آزمون به سرنوشت مهاجم منچستر گره خورد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیون احتمال دارد از جذب ستاره ایرانی زنیت منصرف شود.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لیون فرانسه از تابستان گذشته تلاش زیادی کرد تا سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت را جذب کند ولی موفق به این کار نشد.

جونینیو مدیر ورزشی باشگاه لیون اصلی ترین فرد به دنبال سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت است اما خبرها حاکی از آن است احتمال دارد این مدیر از باشگاه فرانسوی برود و پروژه انتقال ستاره ایرانی به این تیم منتفی شود.

سایت«cbssports» انگلیس در گزارشی به نقل و انتقالات زمستانی تیم های مختلف اروپایی پرداخت و در بخشی از این گزارش درباره ستاره ایرانی، نوشت: باشگاه پاری سن ژرمن می خواهد مارسیال را از منچستر یونایتد جذب کند چون آینده کیلیان امباپه در پاریس مشخص نیست. از آن طرف پاریسی ها به دنبال خارج کردن ایکاردی هستند.

اما اگر این پروژه برای مارسیال اتفاق نیفتد احتمال دارد باشگاه لیون برای بازگرداندن مارسیال به خانه سابقش اقدام کند. لیون اخیرا به دنبال جذب سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت روسیه بود اما شرایط مالی باشگاه فرانسوی بر وفق مراد نیست و از آن طرف جورجینو مدیر ورزشی باشگاه لیون در آستانه جدایی قرار دارد و احتمال دارد پروژه جذب آزمون تغییر کند و منتفی شود.

6641