وینگر فرانسوی خواستار خروج از منچستریونایتد شد

وینگر فرانسوی خواستار خروج از منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال وینگر فرانسوی منچستریونایتد قصد خروج از این باشگاه را دارد و می‌خواهد در ژانویه به تیم جدیدی برود. 

به گزارش فوتبالی، مارسیال 26 ساله در این فصل اصلا مورد توجه اوله گونر سولشر سرمربی نروژی سابق قرار نگرفته بود و تنها 2 بار از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان رفت. حالا با ورود رانگنیک نیز به نظر نمی‌رسد اوضاع تفاوت چندانی با گذشته کند و او در حضور کریستیانو رونالدو دارنده پنج توپ طلا و ادینسون کاوانی، همچنان نیمکت نشین خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، مارسیال در سال 2015 از موناکو به الدترافورد آمد و تبدیل به گران‌ترین بازیکن جوان اروپا شد. او شروع خوبی در انگلیس داشت و موفق شد در اولین دیدارش با پیراهن منچستریونایتد، 2 گل مقابل رقیب دیرینه، لیورپول به ثمر رساند تا خیلی زود در دل هواداران این تیم جا باز کند. اما بعد از گذشت مدتی، اوضاع به نفع مارسیال جلو نرفت و این بازیکن رفته رفته به یکی از نیمکت نشینان تبدیل شد و حالا اخباری مبنی بر خروجش به گوش می‌رسد. 

فیلیپه لمبلی ایجنت این بازیکن در گفت و گویی با اسکای اسپورتس نیوز درباره موکلش گفت: "آنتونی می‌خواهد باشگاه را در ژانویه ترک کند. او به بازی کردن نیاز دارد."

4416