صحبت‌های رانگنیک پیش از بازی با نوریچ/ تشریح آخرین وضعیت پوگبا

صحبت‌های رانگنیک پیش از بازی با نوریچ/ تشریح آخرین وضعیت پوگبا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با نوریچ سیتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی جدید منچستر یونایتد در نشست خبری قبل از بازی با نوریچ سیتی در چهارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس صحبت هایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

در مورد نوع تمرینات و مصدومان احتمالی؟

"تمرینات قبل از بازی چهارشنبه مقابل یانگ بویز، در دو گروه متفاوت انجام شد و گروهی که در مقابل پالاس بازی کرده بودند، سه شنبه را استراحت کردند. ما دو یا سه مصدومیت احتمالی داریم اما تاکنون چیزی مشخص نشده است. آرون فن بیساکا در بازی قبل چندین ضربه را متحمل شده است. هنوز تردیدهایی درباره ماتیچ وجود دارد. او علایم سرماخوردگی داشته است و من فکر نمی کنم که آنفولانزا باشد و تست کرونای او منفی بوده است. در ابتدا باید با بازیکنان آشنایی پیدا می کردم. ما قبل از بازی با پالاس ۴۵ دقیقه فرصت داشتیم و ویدیوهای زیادی را با آن ها مرور کردیم تا آن ها را از نحوه بازی که می خواهیم به نمایش بگذاریم، آگاه کنیم. همان طور که همه دیدیم آن ها از پس انجام کار برآمدند."

در مورد بازی گذشته مقابل پالاس؟ 

"همه‌ چیز مقابل پالاس فوق العاده و عالی نبود اما چند کار به خوبی انجام شد و جواب داد. ما مدام رو به جلو بودیم و برتری داشتیم و کنترل بازی در اختیار ما بود. الان وقت این است که قدم‌ های بعدی را برداریم. چیزی که ما مقابل پالاس به نمایش گذاشتیم خوب بود، ما به آن ها اجازه گلزنی ندادیم و نگذاشتیم فرصت‌ های زیادی داشته باشند."

در مورد نوریچ سیتی؟

"آن ها از زمان تغییر مربی بهتر شده اند. آن ها نسبت به زمانی که زیر نظر دنیل فارک بازی می کردند، متفاوت تر شده اند و این بازی یک چالش سخت در کارو رود (ورزشگاه نوریچ) خواهد بود. ما می‌ خواهیم عملکردمان را بهبود ببخشیم، می‌ خواهیم آن چه را که مقابل کریستال پالاس نشان دادیم تقویت کنیم و امیدوارم فردا برد بعدی را کسب کنیم."

در مورد انتخاب دروازه‌ بان؟

"ما دروازه‌ بانان خوبی داریم و داوید و دین در دو بازی آخر خوب ظاهر شدند. شاید یکی از آن ها در تابستان از تیم جدا شود، اما از طرفی باید به فکر بازی های شش ماه آینده باشیم. در هر صورت ما به ۳ دروازه بان تاپ و آماده برای تمام رقابت های پیش روی (جام حذفی، چمپیونزلیگ و لیگ) برای جبران مصدومیت یا محرومیت یک بازیکن نیازمندیم."

"باید بازیکنانم را بیشتر ارزیابی کنم و بهتر بشناسم. من بازی اکثر آن ها را در دو مسابقه‌ی اخیر دیده‌ ام و سه، چهار و یا پنج جلسه تمرینی را در یک هفته گذشته با هم گذرانده ایم اما هنوز خیلی زود است که درباره‌ی اتفاقات پنجره نقل و انتقالات ژانویه صحبت کنیم. اگر به تعداد بازیکنانی که در اختیار دارم نگاهی بیندازم می فهمم که هنوز اسکواد بزرگی در اختیار داریم. اما به هر حال ما به اندازه کافی بازیکن نداریم. ما باید اطمینان داشته باشیم که بازیکنان می خواهند در این جا بمانند. اگر بعضی از آن ها فکر می کنند که زمان کافی برای بازی در اختیارشان قرار داده نمی شود باید شخصا با آن ها صحبت کنیم تا بفهمیم که آیا انتقال قرضی کارگشا خواهد بود یا نه، اما اکنون خیلی زود است که درباره این چیزها صحبت کنیم."

درباره‌ی پل پوگبا:

"ما با هم در روز سه‌ شنبه تلفنی صحبت کردیم. او هنوز در دوبی بود، او انتظار داشت امروز بازگردد، ولی ما روز یکشنبه همدیگر را حضوراً ملاقات خواهیم کرد. ما یک تماس تلفنی حدوداً ۱۰-۱۵ دقیقه‌ ای داشتیم و او به من گفت که حالش بهتر شده است. بدیهی است که او هنوز کاملاً آماده نیست و بر اساس چیزی که شنیده‌ ام، آماده شدن او برای تمرینات چند‌ هفته دیگر زمان می‌ برد."

9404