صحبت‌های توخل قبل از بازی با لیدزیونایتد/ واکنش مرد آلمانی به فرم اخیر چلسی

صحبت‌های توخل قبل از بازی با لیدزیونایتد/ واکنش مرد آلمانی به فرم اخیر چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی های لندنی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با لیدز یونایتد شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی در نشست خبری پیش از بازی با لیدز یونایتد در چهارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس صحبت هایی را مطرح کرده که در ادامه می خوانید:

اخبار مصدومین تیم؟

"کانته، کواچیچ، چیلول و چالوبا برای فردا در دسترس نيستند اما جورجینیو کاملا آماده است. لوفتوس چیک هم در درسترس است."

در مورد فرم چلسی در چند بازی اخیر؟

"برای من، شرایط تیم بیشتر مربوط به سه بازی گذشته است. واتفورد، وستهام و زنیت. نحوه بازی ما اولین باری بود که انگار آماده نبودیم تا بازی کنیم و با شدت و سرعت بازی کنیم. ما مقابل واتفورد با خوش شانسی از یک نتیجه بد فرار کردیم. مقابل واتفورد و زنیت بدون هافبک تخصصی بازی کردیم. عملکردها بد یا وحشتناک نیستند، اما متوسط بودند. وقتی که برای چلسی بازی می کنید، چنین نتایجی وحشتناک به نظر می رسند. وقتی این طور باشد خوب است زیرا سعی می کنیم در بالاترین سطح رقابت کنیم و تلاش می‌کنیم شرایط را تغییر دهیم‌."

در مورد کپا؟

"او همیشه تلاش می کند. او واقعاً نمونه ای از اخلاق ورزشی است. من چیزی جز تمجید کردن از او ندارم. او هر کاری که می توانست انجام دهد، انجام داد. هر روز روحیه ای باورنکردنی دارد. کپا هر کاری را که برای آماده شدن لازم است، انجام می دهد. فردا ادوارد مندی دروازبان تیم خواهد بود."

انگولو کانته کی برمی‌ گردد؟

"انگولو احتمالا روز سه‌ شنبه به تمرینات چلسی برمی‌ گردد. فردا ریس جیمز در وینگ بک بازی خواهد کرد و قرار نیست در هافبک وسط بازی کند."

در مورد این که این بدترین دوره سرمربیگریش در چلسی است؟

"نه؛ این برای من، یک دوره کوتاه است. ما کمی نگران هستیم. خوشحال نیستیم، احساس می کنیم که می توانیم در سطح بالاتر و بهتر عمل کنیم. برای من، این شرایط از بازی با واتفورد شروع شد، اما حتی در آن جا نیز تغییرات زیادی داشتیم. وستهام مسابقه ای بود که در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بعد از گل تساوی، واکنش خوبی داشتیم. این چهار برابر امتیازی است که ما از دست دادیم که کمی مرا نگران می کند زیرا بسیار غیر عادی است. من نمی‌ خواهم آن را بزرگ‌ تر از آن چه هست، جلوه دهم. مربیگری در این سطح همیشه چالش برانگیز است. من هنوز احساس می کنم کاملاً در همه چیز مشارکت دارم، واقعاً بخشی مهم از گروه هستم. ما با هم از این شرايط عبور خواهیم کرد. در حال حاضر مسأله مهمی نیست."

در مورد لیدز یونایتد؟

"من انتظار شدت عمل بالا، دویدن زیاد، یارگیری نفر به نفر و حرکات فردی از آن ها را دارم. سبک آن ها من را به یاد آتالانتای گاسپرینی می اندازد. ما باید در ارتباطات فردی قوی باشیم، این گونه می توانیم کیفیت خود را تحمیل کنیم. این کاری است که باید انجام دهیم. تا زمانی که فشار وارد نکنیم، متوقف نمی شود. ما باید از لحظه اول تا آخرین لحظه آماده باشیم."

درباره‌ی وضعیت تیم به لحاظ روحی و جسمی؟

"یک روز قبل از بازی با زنیت، تمرینات را تعطیل کردم و به نظرم به تیم کمک کرد. توجه من به بازی مقابل لیدز بود. دو جلسه تمرینی را پس از بازی با زنیت انجام دادیم و سپس کمی استراحت خواهیم کرد و فردا به مصاف لیدز خواهیم رفت."

9404