صحبت‌های رایولا درباره ارتباطش با مونیخی‌ها و آینده پوگبا، دلیخت و هالند

صحبت‌های رایولا درباره ارتباطش با مونیخی‌ها و آینده پوگبا، دلیخت و هالند

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر برنامه های سرشناس بازیکنان فوتبال اروپا در ارتباط با آینده دو تن از معروف ترین موکلین خود صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اروپایی، مینو رایولا، مدیر برنامه های بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال اروپا و جهان در جدیدترین اظهارات خود، درباره لینک شدن بازیکنانش به بوندسلیگا و مخصوصاً باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرده است. رایولا در خصوص آینده پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستر یونایتد و احتمال انتقال او به فوتبال آلمان چنین گفت: "این امکان پذیر نیست، زیرا ذهنیت آلمانی ها متفاوت است. آن ها نمی توانند و نمی خواهند این دستمزدهای بالا را بپردازند. تنها باشگاه آلمانی که می تواند این کار را انجام دهد، بایرن مونیخ است. اما حتی آن ها هم به شرایط پرداخت دستمزد پل نمی رسند. آلمانی ها در انتهای هرم پرداخت حقوق بین المللی هستند. در نتیجه فوتبال آلمان بسیار سالم است. شما خوب کار می کنید. قانون 50+1 برای آلمانی ها مقدس است. آن ها هیچ ریسکی نمی کنند و من فکر می کنم این طور بهتر است. این یک چیز خوب است."

رایولا همچنین درباره‌ی ماتیاس دلیخت، مدافع هلندی یوونتوس نیز چنین گفت: "در واقع ما تقریباً ماتیاس دلیخت را به مونیخ آورده بودیم. مذاکرات بسیار خوبی هم داشتیم؛ اما حیف شد که در نهایت نتیجه ای حاصل نشد."

رایولا در پاسخ به این سوال که آیا بایرن مونیخ برای پوگبا پیشنهاد داده است، گفت: "هنوز نه، اما شاید فردا او را بخواهند. شما باید از بایرن مونیخ بپرسید. ما همه چیز را در نظر می گیریم اما بایرن تنها باشگاه در آلمان است که می تواند حقوق او را بپردازد. فکر می کنم تا دو ماه دیگر در این باره بیشتر بدانیم."

مینو رایولا در پایان در ارتباط با آینده ارلینگ هالند، مهاجم نروژی دورتموند نیز چنین توضیح داد: "ارلینگ هالند به زودی قدم بعدی را برمی دارد. رئال‌ مادرید، بایرن مونیخ، بارسلونا و منچستر سیتی؛ این ها باشگاه های بزرگی هستند که او می تواند به آن ها ملحق شود. شاید تابستان امسال، شاید آینده. اما احتمال زیادی وجود دارد که تابستان امسال باشد."

9404