فولاد یک - نساجی یک/ توقف فولادِ شکست ناپذیر در خانه/ ساکت بی سر و صدا یک امتیاز از نکو گرفت

فولاد یک - نساجی یک/ توقف فولادِ شکست ناپذیر در خانه/ ساکت بی سر و صدا یک امتیاز از نکو گرفت

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار رفت فولاد و نساجی در لیگ برتر با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در نیمه اول این دیدار، فولاد با تک گل پاتوسی، برنده به رختکن رفت. اما در نیمه دوم و در همان ابتدای کار، نساجی در دقیقه 50 موفق شد با گل نجفی نتیجه را جبران کند. بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را در اهواز بین خود تقسیم کنند.

وضعیت در جدول: فولاد با 13 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و نساجی 10 امتیازی تیم دهم جدول است.

جمعه  19 آذر

فولاد – نساجی ساعت 18

تیم داوری: بیژن حیدری- مهدی عالیقدر- حمید نادری- ناصر جنگی ناظر: حسین نجاتی

ترکیب فولاد

احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران درخشان مهر، سینا شاه عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیانادا پاتوسی، ساسان انصاری، محمد قاسمی نژاد، لوسیانو پریرا

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، حامد شیری، مرتضی منصوری، امیر مهدی جانملکی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، احسان قهاری، حسن نجفی، مسعود شجاعی، رضا جعفری

شرح گل

فولاد یک – نساجی صفر (دقیقه 16: آیاندا پاتوسی): خود پاتوسی از سمت چپ یک توپ را به روی دروازه ارسال کرد که توسط مدافعین گل گهر برگشت داده شد. در ادامه محمد آبشک روی توپ تأثیر گذاشت که پس از برخورد دوباره در پشت محوطه جریمه به صالح حردانی رسید. شوت این بازیکن در بین راه به صورت جانملکی برخورد کرد و روی هوا به آیاندا پاتوسی سید و این بازیکن با ضربه سری دیدنی توپ را به گوشه دروازه نساجی فرستاد و گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

فولاد یک – نساجی یک (دقیقه 50: حسن نجفی): ارسال کرنر مرتضی منصوری در دهانه دروازه به حسن نجفی رسید و این بازیکن با شوتی محکم و چکشی توپ را به طاق دروازه فولاد چسباند و گل تساوی را به ثمر رساند.

کارت زرد:

ساسان انصاری (7)

سینا شاه عباسی (45+3)

حمید بوحمدان (57)

محمد آبشک (53)

علیرضا حقیقی (90)

 

خلاصه دیدار

6641