پیشنهاد 3 برابری پاریسی‌ها برای جذب گزینه مد نظر رئال‌مادرید و تاتنهام

پیشنهاد 3 برابری پاریسی‌ها برای جذب گزینه مد نظر رئال‌مادرید و تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - نامشخص بودن آینده هافبک ساحل عاجی بر روی عملکرد این بازیکن نیز تأثيرگذار بوده و روسونری نیز از این بابت آسیب دیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از توتو مرکاتو وب، این منبع ایتالیایی در تازه ترین گزارش خود چنین عنوان می کند که خبری از تمدید قرارداد فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی با باشگاه میلان نیست و این بازیکن نیز به احتمال زیاد به سرنوشت جیانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو دچار خواهد شد و در انتقالی آزاد، این باشگاه ایتالیایی را ترک می کند.

طبق این گزارش، باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه آماده است تا برای به خدمت گرفتن این هافبک ساحل عاجی روسونری در فصل آینده، پیشنهادی معادل سه برابر دستمزد فعلی او در میلان ارائه بدهد. این موضوع باعث می شود تا آنتونیو کونته در تاتنهام کار سختی برای جذب فرانک کسیه داشته باشد، همان طور که این مربی ایتالیایی از مدت ها قبل همواره در اندیشه‌ی جذب این هافبک بوده است.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز برای تقویت خط هافبک خود در فصل آینده، به دقت شرایط فرانک کسیه را زیر نظر دارد اما آن ها نیز در حال حاضر، شانس کمتری نسبت به رقیب پاریسی خود برای در اختيار گرفتن این بازیکن دارند.

9404