سارگل بوشهر صفر - کیان نیشابور چهار/ درخشش دختران فیروزه‌ای در گام پنجم

سارگل بوشهر صفر - کیان نیشابور چهار/ درخشش دختران فیروزه‌ای در گام پنجم

پایگاه خبری فوتبالی- در پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران کیان نیشابور، سارگل را در خانه گلباران کرد و نخستین پیروزی فصل خود را بدست آورد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال زنان ایران، امروز با برگزاری 6 دیدار همزمان به ایستگاه پنجم خود رسید و سارگل بوشهر در ورزشگاه شهید سراجی بندر گناوه در دوئل قعرنشینان میزبان کیان نیشابور بود.

دختران جنوب که از چهار دیدار پیشین خود سه شکست و یک تساوی در چنته داشتند، در تلاش بودند تا از رویارویی با کیان قعرنشین نهایت بهره را ببرند و نخستین پیروزی لیگ را جشن بگیرند.

شاگردان فاطمه بیاتی در دومین سال حضور خود در لیگ برتر حال و روز خوبی را سپری نمی‌کنند و عملاً با همین رویه یکی از کاندیدهای سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند.

همین امر باعث شد دختران سارگل مصاف با تیم‌های پایین جدول را بسیار حیاتی بدانند و تمام توان خود را برای جمع کردن امتیازات چنین دیدارهایی به کار گیرند.

در سوی دیگر میدان کیان نیشابور بحران زده حضور داشت. تیم تازه لیگ برتری شده در چهار هفته پیشین عملکرد بسیار نا امید کننده‌ای از خود نشان داد و با چهار شکست، 15 گل خورده و تنها یک گل زده به قعر جدول را از آن خود کرده است.

از طرفی دو تیم این دیدار را به چشم یک فرصت برای جبران مافات می‌دیدند و پیروزی و سه امتیاز برای هریک می‌توانست سرآغاز راه نجات بخشی از بحران باشد. دیدگاهی که بیش از هر چیز دیگری تنور هیجان و حرارت بازی را داغ می‌کرد.

در نیمه نخست بازی کاملاً در اختیار نیشابوری‌ها بود و این تیم توانست برتری خود را به حریف دیکته کند. بازی درخشان تیم کیان در سراسر دقایق بازی ادامه داشت و این نمایش پر قدرت موجب پیروزی پرگل مهمان برابر سارگل شد.

این نتیجه، چندین و چند دستاورد برای نیشابوری‌ها داشت و این تیم توانست در هفته پنجم علاوه بر به ثمر رساندن نخستین گل‌های خود در تاریخ لیگ برتر، به نخستین پیروزی و کلیین شیت هم دست یابد و روز به یاد ماندنی در اواسط آذر ماه برای فوتبال بانوان استان خراسان رضوی به جا بگذارد.

سارگل بوشهر با احتساب این نتیجه یک امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. کیان نیز با این پیروزی سه امتیازی شد و خود را به رده دهم جدول رساند.

سارگلی‌ها هفته آینده و در ششمین نبرد از رقابت‌های لیگ باید به البرز سفر کنند و مقابل نماینده این استان حاضر شوند. کیان نیشابور نیز در خانه مقابل شهرداری سیرجان قدرتمند صف‌آرایی خواهد کرد.

1377