حسینی در گفتگو با فوتبالی: همیشه رویای گل زدن به پرسپولیس را داشتم/ میری شادی بعد از گلم را خراب کرد!

حسینی در گفتگو با فوتبالی: همیشه رویای گل زدن به پرسپولیس را داشتم/ میری شادی بعد از گلم را خراب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع باشگاه هوادار می گوید هم تیمی اش شادی بعد از گل او را پس از باز کردن دروازه پرسپولیس خراب کرده است.

به گزارش فوتبالی، محمد حسینی، بازیکن هوادار که گل نخست تیمش مقابل پرسپولیس را به ثمر رساند، در گفتگو با خبرنگار فوتبالی در خصوص این دیدار گفت: همه ما روز فوق العاده ای را سپری کردیم. کسب تساوی مقابل پرسپولیس به نظرم خیلی عالی است. البته ای کاش می توانستیم با کسب 3 امتیاز یک روز فراموش نشدنی برای خودمان و باشگاه هوادار رقم بزنیم اما متاسفانه در دقایق آخر گل خوردیم و نشد 3 امتیاز را بگیریم.

او درباره گل دومی که به پرسپولیس زد و توسط داور آفساید اعلام شد، توضیح داد: من خودم صحنه را بررسی کردم. با سختگیری زیاد می شد صحنه را آفساید اعلام کرد ولی ای کاش داور آفساید نمی گرفت و یک روز رویایی برای من رقم می خورد با دبل مقابل پرسپولیس. فقط می توانم بگویم حیف شد و لحظه ای که پرچم کمک داور بالا رفت بدجوری توی ذوقم خورد! گل زدن به پرسپولیس رویایی بود که من همیشه داشتم و این اتفاق در سالی برای من افتاد که تازه با همسرم ازدواج کردم و می توان گفت این یک هدیه از طرف همسرم بود. به هر حال بازی مقابل پرسپولیس یک روز فراموش نشدنی برای من بود و از این بابت خوشحالم. 

مدافع هوادار افزود: پس از اینکه گل زدم، دیدم پیمان (میری) دارد خوشحالی می کند! من شوکه به نیمکت خودمان نگاه کردم و گفتم من گل را زدم! حتی شادی بعد از گل هم آماده کرده بودم اما پیمان همه چیز را خراب کرد! به هر حال یک شادی بعد از گل انجام دادم که امیدوارم دوربین های تلویزیونی آن را ثبت کرده باشند.

حسینی در انتها درباره ماندن هوادار در لیگ برتر خاطرنشان کرد: به هیچ وجه در این زمینه شک نکنید. ما جز این به چیز دیگری فکر نمی کنیم و من می دانم که تیم ما خیلی خوب است و ما حتی به رتبه تک رقمی فکر می کنیم. بچه های ما شخصیت بزرگی دارند و من مطمئنم که در پایان فصل رتبه خوبی در جدول کسب خواهیم کرد. قطعا شرایط ما در آینده بهتر می شود و من به شخصه از این بابت نگرانی ندارم. من در شرایط خیلی بد هم بوده ام ولی با اطمینان می گویم بچه های ما روح بزرگی دارند و با این کادر فنی خوش قلب و دوست داشتنی که داریم، شک نکنید انشالله رتبه تک رقمی کسب می کنیم. آقا رضا (عنایتی) هم که طبق معمول حرصش دادیم! بنده خدا خیلی از دست ما حرص می خورد و بازی هایی را که می توانیم نتیجه بهتری بگیریم و خوشحالش کنیم، متاسفانه آخر بازی بنده خدا با حرص به رختکن می آید. به هر حال امیدواریم با پیروزی در بازی های آینده، آقا رضا را -که واقعا انسانی دوست داشتنی است- شاد کنیم. کلا همه بچه ها حس فوق العاده ای نسبت به آقا رضا دارند و اولویت خود او هم در درجه اول رفاقت با بازیکنان است و این مسئله، دل بازیکنان و کادرفنی را خیلی به هم نزدیک کرده است.

7474