مورد ویژه منشا؛ گلزنی از روی نقطه پنالتی در 4 هفته متوالی

مورد ویژه منشا؛ گلزنی از روی نقطه پنالتی در 4 هفته متوالی

پایگاه خبری فوتبالی- گادوین منشا باز هم از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای مس رفسنجان شد.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول بازی مس رفسنجان و تراکتور در شرایطی با نتیجه 0-1 به سود تیم میزبان به پایان رسید که شاگردان محمد ربیعی برای چهارمین بازی متوالی صاحب پنالتی شدند.

منشا پیش از این ابتدا در هفته سوم و بازی مقابل فولاد برای اولین بار با پیراهن مس رفسنجان گلزنی کرد منتهی گل او سودی برای مس نداشت و این تیم 1-2 به حریفش باخت. بعد از دو هفته ناکامی در گلزنی، مهاجم نیجریه ای مس مقابل نفت مسجد سلیمان موفق شد دومین گل خود را در این فصل برای مس رفسنجان از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. او دو هفته  قبل هم جلوی هوادار موفق به گلزنی شد و هفته گذشته هم از روی نقطه پنالتی دروازه ذوب آهن را باز کرد.

مس در حالی این فصل صاحب 5  ضربه پنالتی شده که سال گذشته حتی یکبار هم داوران به سود این تیم پنالتی نگرفتند اما این تیم بعد از پنالتی هفته اول مقابل سپاهان – که تبدیل به گل نشد – حالا در چهار هفته متوالی به پنالتی رسیده که که در سه هفته گذشته، پنالتی‌های منشا، 3 امتیاز را به حساب شاگردان ربیعی واریز کرده و حالا باید منتظر ماند و دید که گل امروز منشا هم به سود مس رفسنجان تمام خواهد شد یا نه.

به این نکته هم اشاره کنیم که منشا با 6 گل، فاصله‌اش با لوسیانو پریرا را به 2 گل رساند تا حاشیه امنیت نسبتا خوبی برای خودش در صدر جدول گلزنان ایجاد کرده باشد.

عکس از امین قاسمیان

7655