درگیری ریوی ملی‌پوش مونیخی با ویروس/ چرا کیمیش پس از قرنطینه بازی نمی‌کند؟

درگیری ریوی ملی‌پوش مونیخی با ویروس/ چرا کیمیش پس از قرنطینه بازی نمی‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن آلمانی و ملی پوش مونیخی ها با درگیری جزئی ریه های خود با ویروس کرونا رو به رو شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اشپورت بیلد و وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، یاشوا کیمیش در سال ۲۰۲۱ دیگر برای این تیم آلمانی بازی نخواهد کرد. طبق این گزارش، مدافع مانشافت و باواریایی ها چند بازی آینده تیمش را از دست خواهد داد. این مدافع - هافبک توانمند بایرن مونیخ در این رابطه می‌ گوید: "خوشحالم که قرنطینه مربوط به کرونا برایم به پایان رسید. حالم خوب است اما به خاطر درگیری جزئی ریه‌ هایم، نمی‌ توانم به طور کامل تمرین کنم. تمرینات پیشرفته‌ ای خواهم داشت اما نمی‌ توانم برای بازی مجدد تا ژانویه صبر کنم!" 

گفتنی است که یاشوا کیمیش در ماه‌ های گذشته یکی از پر حاشیه‌ ترین بازیکنان فوتبال آلمان بوده و ماجرای واکسن نزدن او، در محافل مختلف ورزشی و غیر ورزشی ژرمن ها مطرح شده بود.

نشریه بیلد هم با انتشار یک گزارش، خبر از درگیری ریوی یاشوا کیمیش با ویروس کووید 19 می‌ دهد. این نشریه مدعی است که بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با مشکلات مربوط به 'تجمع مایع در ریه' رو به رو است و احتمال آسیب‌ دیدگی شدید برای او بسیار بالا خواهد بود. بنابراین، تا زمانی که ریه های کیمیش بهبود پیدا نکنند یعنی تا زمان از بین رفتن کامل مایع ریوی، او حتی نمی‌ تواند با تیم تمرین کند.

9404