ژاوی پس از تحقیر مقابل بایرن مونیخ به جدایی کدام بازیکن چراغ سبز نشان داد؟

ژاوی پس از تحقیر مقابل بایرن مونیخ به جدایی کدام بازیکن چراغ سبز نشان داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - شکست سنگین بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان و راهی شدن به لیگ اروپا شد، تبعاتی را برای برخی از بازیکنان خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، ژاوی که به جای رونالد کومان سرمربی بارسلونا شده بود، نتوانست باعث صعود بارسلونا به دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا شود و در نهایت این تیم راهی لیگ اروپا شد. همین مسئله موجب شده تا ژاوی به دنبال فروش برخی از بازیکنانی باشد به که زعم او در حال حاضر بدرد تاکتیک هایش در بارسلونا نمی خورند. یکی از این بازیکن ها سرجینیو دست است.

به گفته آ اس، ژاوی پس از بازی مقابل بایرن مونیخ و نتیجه ضعیفی که تیم او گرفته است، به جدایی سرجینیو دست رضایت داده است و به این قضیه چراغ سبز نشان داده است. سرجینیو دست در دقیقه 46 بازی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ تعویض شد و ژاوی از عملکرد او راضی نبود. بارسلونا امیدوار است که بتواند دست را به قیمت 30 میلیون یورو به فروش برساند و در این راستا تلاش خواهد کرد و اگر امکان آن وجود داشته باشد، در ژانویه این کار را انجام خواهد داد و در غیر این صورت فروش دست به تابستان آینده موکول می شود.

1470