لباس ویژه بارسلونا برای رقابت‌های لیگ اروپا(عکس)

لباس ویژه بارسلونا برای رقابت‌های لیگ اروپا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته (چهارشنبه) بایرن مونیخ و بارسلونا در هفته ششم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر صفر بایرن مونیخ خاتمه یافت و بارسا در گروه خود سوم شد و راهی لیگ اروپا شد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه بارسلونا پس از 17 سال است که راهی لیگ اروپا می شود، این قضیه در شبکه های اجتماعی و رسانه ها بازتاب زیادی داشته است و مورد توجه قرار گرفته است. یک نمونه از آن رونمایی از پیراهن ویژه بارسلونا برای رقابت های لیگ اروپا است که در واقع همان پیراهن اصلی بارسلونا برای رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است که لوگوی لیگ قهرمانان از روی آن برداشته شده و لوگوی لیگ اروپا به آن اضافه شده است.

با آمدن ژاوی هواداران بارسلونا امید داشتند که این تیم بتواند از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود کند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت بارسلونا در گروه خود سوم شد و به لیگ اروپا رفت و اکنون باید دید که عملکرد این تیم در رقابت های لیگ اروپا به چه شکل خواهد بود.

با توجه به شرایط بارسلونا در جدول لالیگا، یکی از راه های کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا برای بارسلونا قهرمانی در لیگ اروپا خواهد بود که البته رسیدن به آن هم چندان آسان نیست.

1470