جام آزادگان/ تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف نفت آبادان می رود

جام آزادگان/ تیم فوتبال داماش گیلان به مصاف نفت آبادان می رود

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز جمعه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این دو تیم در هفته هجدهم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، رو در روی هم قرار می گیرند.
علی احمدی سراوانی افزود: این مسابقه عصر دوشنبه هفته پیش رو 16 آذرماه در آبادان برگزار خواهد شد و تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار میهمان است .
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار قبلی خود برابر تیم آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی دست یافت ، امیدواریم در این دیدار به برتری برسد تا بتواند اولین پیروزی خارج از خانه را در این رقابت ها تجربه کند .
وی ادامه داد: گرچه تیم فوتبال نفت آبادان یکی از تیم های خوب و مطرح فصل جاری این مسابقات است و در جدول ره بندی نیز مکان خوبی دارد اما امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان با ارایه یک بازی تماشگرپسند ، برابر تیم نفت آبادان به برتری برسد تا در جدول رده بندی چند پله صعود کند .
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 18 امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب 21 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارند.
سراوانی خاطرنشان کرد : با توجه به فاصله کم امتیازی تیم ها نسبت به هم در جدول رده بندی ، اگر تیم داماش گیلان در دیدار برابر نفت آبادان به پیروزی برسد ، جای این تیم را در جدول خواهد گرفت .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.ک/3
7285/ 6158

انتهای پیام /*