دورتموند زمان مشخص شدن آینده هالند را اعلام کرد

دورتموند زمان مشخص شدن آینده هالند را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هالند برگشته و دورتموند دوباره می خندد. تیم آلمانی از مرحله گروهی چمپیونزلیگ حذف شد اما در بازی اخرشان در مرحله گروهی مقابل بشیکتاش با نتیجه پنج بر صفر پیروز شدند که هالند در نیمه دوم وارد زمین شد و دو گل زد.

به گزارش فوتبالی، آینده هالند در دورتموند مبهم است و یواخیم واتزکه مدیر ورزشی تیم آلمانی در این باره صحبت کرده است. واتزکه زمان مذاکره برای تعیین آینده هالند را اعلام کرد و حتی بر خلاف صحبت های قبلی خود تایید کرد که بند آزادسازی در قرارداد بازیکن نروژی وجود دارد. واتزکه بیان کرد:" در هفته های آینده صحبت خواهیم کرد. کنترل این موضوع فقط به ما بستگی ندارد. به علامت هایی بستگی دارد که خودش و وکیلش به ما می فرستند. فشاری برای مذاکره نداریم چرا که لزومی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. بند فسخ قرارداد؟ سوال این است: فعال می شود یا نه؟ ترجیح می دهیم که برای دانستن پاسخ این سوال تا مارس و آوریل منتظر نمانیم. "

به نظر می رسد که حضور رالف رانگنیک روی نیمکت منچستریونایتد باعث شده تا شیاطین سرخ نیز به یکی از مشتریان جدی هالند تبدیل شوند چرا که مربی آلمانی به خوبی ارلینگ را می شناسد. البته رئال مادرید و بارسلونا نیز هنوز شرایط وی را دنبال می کنند.

4125