تمسخر بارسلونا توسط مهاجم سابق تاتنهام روی آنتن زنده

تمسخر بارسلونا توسط مهاجم سابق تاتنهام روی آنتن زنده

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا یکی از بدترین لحظات دوران معاصر خود را تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با شکست در مقابل بایرن مونیخ پس از 17 سال به لیگ اروپا بازگشت. بازگشت ژاوی نیز نتوانست حال و روز تیم کاتالان را عوض کند و آنها پس از 20 سال از مرحله گروهی چمپیونزلیگ حذف شدند تا اتفاقی باورنکردنی برایشان رقم بخورد و حالا باید به لیگ اروپا بروند، تورنمنتی که معمولا تیم های درجه دو فوتبال اروپا در آن بازی می کنند.

حال و روز خراب بارسلونا در این فصل باعث شده تا شانزده امتیاز از رئال مادرید به عنوان صدرنشین جدول لالیگا فاصله داشته باشند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز شکستی دردناک را تحمل کردند.

بارسا زمانی با ستارگانی نظیر مسی، ژاوی، اینیستا، رونالدینیو، اتوئو، نیمار، سوار و ... یکی از قدرت های اول فوتبال اروپا بود اما در حال حاضر به شکل غم انگیزی به دستمایه خنده و تمسخر رقبا تبدیل شده است. پیتر کراوچ بازیکن اسبق فوتبال انگلیس شب گذشته به عنوان کارشناس بازیهای چمپیونزلیگ حضور پیدا کرده بود. بین دو نیمه که بارسا با نتیجه دو بر صفر مقابل بایرن مونیخ عقب بود، کراوچ واکنشی را داشت که از هزاران فحش برای هواداران بارسا بدتر بود. 

در حقیقت مجری برنامه از کراوچ پرسید که ایا بارسلونا می تواند نتیجه را برگرداند، کراوچ مکث کرد، گویی که می خواهد جلوی خنده خود را بگیرد و کمی بعد گفت "نه" اما در نهایت از خنده منفجر شد تا بقیه حاضران در برنامه هم زیر خنده بزنند. در حقیقت به نظر می رسید که برای کراوچ این اتفاق که بارسا بتواند نتیجه را برگرداند، اتفاق غیرممکنی بوده و به همین خاطر حتی فکر کردن به آن هم باعث خنده اش شده بود.  البته حق با کراوچ بود، بارسا مجموعا با نتیجه سه بر صفر باخت که البته اگر مهاجمان بایرن دقت می کردند، می توانستند گلهای بیشتری هم بزنند.

4125