نکونام: شرایط فولاد در حال حاضر مورد پسند من نیست/ در نیم‌فصل تیم را تقویت می‌کنیم

نکونام: شرایط فولاد در حال حاضر مورد پسند من نیست/ در نیم‌فصل تیم را تقویت می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم خوب و محکمی داریم که البته نیاز به تقویت دارد اما کم کم در حال بازگشت به روند خوب سال گذشته هستیم.

به گزارش فوتبالی، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی اظهار داشت:  می‌دانم بازی سخت و سنگینی است با توجه به اینکه در فوتبال ایران سطح بازیکنان به هم نزدیک شده و کمبود خلاقیت در زمین هم باعث شده بازی‌ها همه سخت باشند؛ فردا با تمرکز بالا و فعل خواستن باید وارد زمین شویم.

وی افزود: شرایط تیم ما در حال حاضر شرایط مورد پسند من نیست اما خوشحالم با این بچه‌ها کار می‌کنم و آن‌ها نشان داده‌اند توانایی بالایی دارند. وقتی فشار بازی‌ها بالا می‌رود ما خیلی ضربه می‌خوریم زیرا پنجره بسته بود و وقتی باز شد فرصت زیادی برای جذب بازیکن نداشتیم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مثل پارسال روند خوبی را پیش بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در اسپانیا مثالی می‌زدند که بدنسازی مثل بنزین است که در باک ماشین می‌ریزند و در فوتبال هم همین است و از این جهت توجه ویژه‌ای به این مورد دارم و بدنساز اسپانیایی هم برای همین همکار ما است. فشار زیادی به تیم در بدنسازی می‌آید اما در ادامه فصل به ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: مصدوم شدن بازیکنان‌مان باعث ضربه خوردن تیم می‌شود اما از این بابت هیچ وقت نگران نبوده‌ام و همیشه در تیمم بازیکنان دیگر جایگزین مصدومان می‌شوند و قبلا هم نشان دادیم هر کس تلاش کند می‌تواند به تیم کمک کند.

نکونام تصریح کرد: با این شرایط مجبوریم تا نیم‌فصل ادامه دهیم اما در نیم‌فصل قطعا تیم را تقویت می‌کنیم و پس از آن تمام تلاش خود را می‌کنیم تا رتبه خود را نسبت به فصل قبل بهبود دهیم. با هیات مدیره هم صحبت داشته‌ایم و همه موافقت کردند که تیم را در نیم فصل  تقویت کنیم.

۴۱۵۴