پیش بازی همیاری ارومیه - ملی پوشان شهرکرد/ جنگ با تفنگ مشقی!

پیش بازی همیاری ارومیه - ملی پوشان شهرکرد/ جنگ با تفنگ مشقی!

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان، همیاری میزبان ملی‌پوشان شهرکرد است. تقابلی که میان دو خط حمله ضعیف لیگ برتر با آمار صفر گل زده برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت 13 روز جمعه، 19 آذر ماه، با برگزاری 6دیدار همزمان پیگیری می‌شود و همیاری در ورزشگاه تختی ارومیه به مصاف ملی پوشان شهرکرد می‌رود.

میزبان که یک بازی کمتر از سایر رقبا دارد، از سه بازی قبلی خود دو شکست و یک تساوی کسب کرده و با یک امتیاز در رده نهم جدول ایستاده است. عملکردی که با انجام دیدار معوقه با شهرداری سیرجان به مراتب رنگ و روی نا امیدی بیشتری به خود خواهد گرفت.

دختران ارومیه‌ای تاکنون موفق به ثبت گل زده نشده‌اند، آماری فاجعه باری که خبر از ضعف چشمگیر خط حمله می‌دهد و این تیم را به مرور به دردسر خواهد انداخت.

البته همیاری در خلق این آمار تنها نیست و رقیب فردا یعنی ملی‌پوشان شهرکرد که تازه به لیگ برتر آمده نیز چنین عملکردی داشته.

تفاوت دو تیم در عملکرد خط دفاع است. همیاری در سه بازی 7 گل خورده دارد و نماینده چهارمحال و بختیاری 17 بار دروازه خود را باز شده دیده و ضعیف ترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده است.

تقابل تیم‌های پایین جدول با آمار و ارقام ضعیف، در نوع خود جذاب است. دو تیم برای نخستین بار در لیگ جاری حریفی چندان قدرتمندتر از خود را پیش‌رو ندارند و این دیدار فرصت خوبی برای بیان ناگفته‌ها است.

1377