پیش بازی زارع باتری سنندج - خاتون بم/ عملیات بازپس‌گیری صدرجدول

پیش بازی زارع باتری سنندج - خاتون بم/ عملیات بازپس‌گیری صدرجدول

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان با دیداری میان زارع باتری و خاتون پیگیری می‌شود. مصافی که در صورت لغزش رقبا می‌تواند خاتون را دوباره به صدرجدول برساند.

به گزارش فوتبالی، قطار رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران به ایستگاه پنجم خود رسید و از این رو، زارع باتری در استادیوم ملک‌نیا شهر سنندج به مصاف پرافتخارترین تیم لیگ برتر می‌رود.

شاگردان فاطمه صادقی در زارع باتری، پس از دو پیروزی روح بخش هفته گذشته را با بخت خفیفی مقابل سپاهان پشت سر گذاشتند. دیداری که با حواشی داوری بسیاری همراه بود و واکنش سرمربی را در کنفرانس خبری به این موضوع واداشت.

زارع باتری با کسب سه شکست و دو پیروزی و تفاضل گل 9+ در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌ و اگر می‌خواهد در جمع بالای جدولی‌ها حضور داشته باشد، باید از بازی‌های بزرگ سربلند بیرون بیاید.

زهره جلالی و غزاله بنی‌طالبی در خط دفاع و فاطمه شبان و زهرا حاتم نژاد در خط حمله از بازیکنان شاخص این تیم به شمار می‌روند و اگر فردا چهار چراغ تیم زارع باتری شارژ باشد، گرفتن امتیاز از تیم خوشنام خاتون دور از دسترس نیست.

در سوی دیگر میدان، خاتون مسافت دور و درازی از بم تا سنندج را طی کرده و طبیعتاً خستگی راه از طراوت بازیکنان می‌کاهد. بمی‌ها پس از سه پیروزی پرگل، هفته گذشته متحمل یک شکست خانگی مقابل هم‌استانی خود شدند و چاره‌ای جز جبران ندارند.

لغزش بدموقع شاگردان مرضیه جعفری موجب تزریق استرس و کابوس از دست رفتن کاپ قهرمانی برای بازیکنان خاتون شده. خواسته‌ای که برای شاد کردن دل داغ‌دیده سرمربی، تمامی بازیکنان را هم قسم کرده است.

در میان ترافیک سنگین ستاره‌ها و ملی پوشان تیم خاتون از زهرا قنبری و نگین زندی می‌توان به عنوان دو عنصر شاخص نام برد. همچنین این تیم زهرا خواجوی را نیز در قلب دروازه خود دارد. بازیکنی که با حضور در تیم وچان کردستان رکورد 953 دقیقه کلیین شیت را از خود بجا گذاشت.

در سه تقابل خاتون با نمایندگان کردستان، دو دیدار با برتری دختران کرمان به پایان رسیده و یک دیدار نیز با تساوی همراه بوده است. آماری که زارع باتری را ترغیب به تخریب سد شکست ناپذیری خاتون کرده است.

از دیگر نکات قابل توجه این دیدار، تقابل نخستین و دومین خط حمله گلزن لیگ برتر است. خاتونی‌ها به لطف زندی و قنبری 14 گل زده در کارنامه دارند و کردستانی‌ها با شبان و حاتم‌نژاد 11 گل وارد دروازه رقبا کرده‌اند.

حال باید دید که دوئل حساس فردا در برودت شدید هوای سنندج با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد؟ آیا این خاتون است که با پیروزی به تلخی شکست هفته قبل پایان می‌دهد یا زارع باتری با گرفتن امتیاز، قهرمانی را برای رقیب دور از دسترس خواهد کرد؟

1377