پیش بازی ذوب آهن-هیأت فوتبال البرز/ نبرد با انگیزه‌ها

پیش بازی ذوب آهن-هیأت فوتبال البرز/ نبرد با انگیزه‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان ذوب آهن در اصفهان به مصاف هیأت فوتبال البرز می‌رود. دیداری که برای بازگشت سبزپوشان به بالای جدول و تداوم درخشش البرزی‌ها بسیار تعیین کننده است.

به گزارش فوتبالی، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان از ساعت 13 روز جمعه، 19 آذر، با 6 دیدار همزمان پیگیری می‌شود که در آن ذوب آهن در فولادشهر به مصاف نماینده البرز می‌رود.

ذوبی‌ها هفته گذشته یک تساوی خارج از خانه مقابل همیاری ارومیه کسب کردند و فرصت حضور در رده‌های بالاتر را از دست دادند. سبزپوشان اکنون با 2 برد و 2 تساوی 8 امتیازی هستند و بدون شکست به جایگاه پنجم جدول تکیه کرده‌اند.

از دیگر نکات حائز اهمیت پیرامون شاگردان سمیه شهبازی، سپری کردن 360 دقیقه بدون گل خورده است. رکورد خوبی که به لطف حضور زهره کودایی، دروازه‌بان تاریخ‌ساز تیم ملی، در درون دروازه گاندوها به ثبت رسیده.

نازنین مردانی با 2 گل زده بهترین گلزن ذوب آهن است. همچنین وجود چند بازیکن شاخص همچون الهام فرهمند، فاطمه اردستانی و سلاله شاطری نیز نماینده اصفهان را به یک تیم منسجم تبدیل کرده.

در سمت مقابل میدان، تیم مهمان از البرز به اصفهان سفر کرده. هیأت فوتبال البرز هفته قبل را با گلباران کیان نیشابور پشت سر گذاشت و بازیکنان این تیم با روحیه بسیار بالایی به اصفهان آمده‌اند.

شاگردان پرستو کرمی از چهار بازی قبلی خود دو پیروزی و دو شکست کسب کرده‌اند و با 6 امتیاز و تفاضل گل مثبت یک، رده هشتم جدول را از آن خود کرده‌اند.

دختران البرز تاکنون 6 گل زده ثبت کرده‌اند. گل‌هایی که به تفکیک 6 فرد مختلف به ثمر رسیده و نشان از تنوع و میل گلزنی بالا در میان بازیکنان است. البته البرزی‌ها همانطور که خوب گل می‌زنند، خوب هم گل می‌خورند و 5 بار دروازه خود را در تسخیر رقبا دیده‌اند.

شاخص ترین بازیکن نماینده البرز شاید همان سارا قمی معروف باشد. بازیکن سابق باشگاه ملوان که رکورد بیشترین گل زده در لیگ را در کارنامه دارد و پس از وقفه‌ای، دوباره توسط مریم ایراندوست به تیم ملی دعوت شده.

در چهار تقابل آخر این دو تیم، دو بازی با پیروزی البرزی‌ها به پایان رسیده و دو برد نیز سهم ذوبی‌ها بوده و خبری از تقسیم امتیازات نیست. آماری که می‌تواند نوید یک بازی گرم و مهیج را به هواداران دو تیم بدهد.

آخرین تقابل ذوب آهن و هیأت فوتبال البرز نیز به 19 دی ماه 1399 در مرحله نخست لیگ برتر در گروه یک بازمی‌گردد که در آن بازی سبزپوشان توانستند با یک گل هیأت فوتبال البرز را شکست دهند.

1377