وایرال شدن حرکات بامزه مدافع منچستریونایتد مقابل یانگ بویز

وایرال شدن حرکات بامزه مدافع منچستریونایتد مقابل یانگ بویز

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در مقابل یانگ بویز در بازی چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش فوتبالی، یونایتد صدرنشینی خود را قطعی کرده بود و بدین ترتیب رانگنیک به بازیکنانی نظیر رونالدو و برونو فرناندز استراحت داد. میسون گرینوود گل اول میزبان را در دقیقه نهم بازی به ثمر رساند.یانگ بویز با گل فابین ریدلر به بازی برگشت تا کار به تساوی کشیده شود و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

اریک بایی در این بازی فرصت پیدا کرد تا با نظر رالف رانگنیک در خط دفاعی منچستریونایتد قرار بگیرد. بازیکن ساحل عاجی در ترکیب یونایتد جایگاه ثابتی ندارد اما معمولا وقتی بازی می کند، صحنه های بامزه ای را درون زمین رقم می زند.

در حقیقت بایی در نیمه دوم بازی مقابل یانگ بویز دو صحنه بامزه را رقم زد. در یکی از این صحنه ها، بایی برای گرفتن توپ از حریف تکل زد اما به جای این که عادی از جایش بلند شود، دور خودش چرخید و کمی بعد روی پایش ایستاد. بایی در اواخر نیمه اول هم این کار را در حالی تکرار کرد که توپ را قبل از ان در درون محوطه جریمه رد کرده بود و بعد از ان یک چرخش 360 درجه ای دور خودش داشت. حرکات بایی در شبکه های اجتماعی بسیار وایرال شد و برخی او را سوژه بامزه ای در شب بی حال و بی روح اولدترافورد دانستند. یونایتد صدرنشین گروهش شد و در یک هشتم نهایی حریفانی نظیر پی اس جی، اتلتیکو و اینتر در انتظارش هستند.

4125