عکس؛ «دریبل تو گل» بازی کردن مسی و بچه‌هایش در خانه

عکس؛ «دریبل تو گل» بازی کردن مسی و بچه‌هایش در خانه

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که لیونل مسی به حدی عاشق فوتبال است که پس از آن که درون زمین بازی می کند، در بیرون از زمین هم با بچه هایش در منزلش و در کنار شومینه و مبل های خانه به بازی کردن ادامه می دهد!

به گزارش فوتبالی، مسی سه شنبه شب توانست به پی اس جی کمک کند تا در بازی تشریفاتی مقابل بروژ با نتیجه چهار بر یک پیروز شود. لئو در این بازی دو گل زد هر چند که رتبه پی اس جی تغییری نکرد و این تیم در نهایت به عنوان تیم دوم راهی یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ شد. مسی اولین گلش را در دقیقه 38 با ضربه ای از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند و در اواخر بازی از روی نقطه پنالتی دومین گلش را به ثبت رساند.

شب گذشته آنتونلا همسر مسی تصویری از فوتبال بازی کردن مسی و بچه هایش تیاگو (9 ساله)، ماتئو (6) و سیرو (3) منتشر کرده است. در حقیقت آنها از دیوارها و دکور خانه به عنوان خط کشی زمین استفاده کردند و فضای مقابل شومینه هم نقش دروازه را داشت و از موکت هم به جای چمن فوتبال استفاده شده است. البته دو فرزند بزرگ تر مسی در حال حاضر در آکادمی باشگاه پی اس جی حضور دارند و می خواهند راه پدرشان را ادامه بدهند.

مسی در بازی «دریبل تو گل» مثل آب خوردن بچه هایش را تا جایی که می تواند دریبل می زند البته به نظر می رسد که این بازی برای بچه های لئو شوخی نیست چرا که در یکی از لحظات لئو، حرکت خشنی را در مقابل سیرو انجام می دهد.  سیرو از درد روی زمین می افتد که البته به نظر می رسد که برای ماتئو اهمیتی ندارد. در نهایت سیرو که می بیند کسی به او توجهی ندارد، از جایش بلند می شود.

4125