۱۵ نیمه‌ بدون گل برای حریف پرسپولیس؛ هوادار، حریف محبوب پایتخت‌نشین‌ها

۱۵ نیمه‌ بدون گل برای حریف پرسپولیس؛ هوادار، حریف محبوب پایتخت‌نشین‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- هوادار تهران در چهار دیدار اخیر خود موفق به زدن گلی نشده و تنها در یک مسابقه توانسته دروازه رقبا را باز کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، تیم‌های پرسپولیس و هوادار تهران امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی باید برگزارکننده یکی از دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

سرخپوشان تهرانی سه بازی اخیر خود را در تهران برگزار کرده‌اند و حالا باید یک بار دیگر در ورزشگاه ازادی به مصاف رقیب همشهری خود برود. شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از ناکامی در ثبت کلین شیت در پنج هفته ابتدایی، در سه بازی گذشته گلی دریافت نکرده‌اند و از این حیث پیشرفت داشته‌اند.

حریف امروز پرسپولیس یعنی هوادار که تازه لیگ برتری شده تنها تیم لیگ بیست و یکم است که تنها در یک مسابقه موفق شده گلزنی کند و در هفت دیدار دیگر در این امر موفق نبوده است. آنها به جز نیمه اول بازی با پدیده که ۲ گل به ثمر رساندند در الباقی نیمه‌ها(۱۵ نیمه) هیچ گلی را وارد دروازه رقبا نکرده‌اند و از این حیث رکورد دار هستند.

رضا عنایتی که خودش بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر است هنوز موفق نشده تیمش را در فاز هجومی به بلوغ برساند و حریف این هفته آنها تیمی است که در این هفته‌ها سخت گل می‌خورد. هوادار با پنج امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی جای گرفته و نیاز به امتیاز این مسابقه دارد. آنها در مصاف با ۲ تیم دیگر تهرانیِ این فصل امتیازی را کسب نکرده‌اند و به ترتیب مقابل استقلال و پیکان با نتایج یک بر صفر و ۲ بر صفر شکست را پذیرا شده‌اند تا به نوعی محبوب تیم‌های پایتخت‌نشین باشند.

پرسپولیس در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاده است. یحیی و شاگردانش در دیدارهایی که عنوان میزبان را یدک می‌کشیده‌اند سه برد و یک تساوی را داشته‌اند و تیم سوم لیگ از این حیث بوده‌اند. آلومینیوم اراک و سپاهان هم که رتبه‌های اول و دوم را دارند از نظر تفاضل گل وضعیت بهتری داشته‌اند.

۴۱۵۴