محمدرضایی: آبی‌ها به بن بست تاکتیکی رسیدند/ استقلال به یک شوک نیاز دارد

محمدرضایی: آبی‌ها به بن بست تاکتیکی رسیدند/ استقلال به یک شوک نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان شرایط خوبی در لیگ ندارند گفت: استقلال به یک بن بست تاکتیکی رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، عباس محمدرضایی در خصوص عملکرد استقلال در دربی ۹۷ گفت: آبی پوشان این روزها از شرایط خوبی برخوردار نیستند و به یک بن بست تاکتیکی برخورد کرده اند. این تیم یک هافبک خلاق نیاز دارد تا بتواند مهاجمان را تغذیه کند.

وی افزود: نمی‌خواهم در کار سرمربی دخالت کنم اما با این شرایط به تیم لطمه وارد می‌شود. آبی‌ها امتیازات زیادی را در ۵ هفته اخیر از دست داده اند و این می‌تواند به این تیم ضربه بدی بزند.

هافبک پیشین استقلال گفت: متاسفانه آبی‌ها به فقر تاکتیکی رسیده اند. مالکیت توپ از بین رفته و شرایط فنی خوبی ندارد اما امیدوارم از بازی پیکان، آبی‌ها بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کرده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

وی در مورد انتقاداتی که از بازیکنان خارجی استقلال می‌شود گفت: برخی بازیکنان خارجی با نفوذ دلال، باشگاه و حتی مدیرعامل جذب می‌شوند و نمی‌توانند برای تیمشان مفید باشند بلکه فقط این دلال‌ها هستند که از آوردن این بازیکنان بی کیفیت سود می‌برند. متاسفانه بازیکنان خارجی استقلال هم کیفیت بالایی ندارند و نتوانسته اند تاثیری در نتایج استقلال در هفته‌های اخیر داشته باشند و این می‌تواند در آینده برای استقلال دردسرساز شود.

محمدرضایی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال باربر پیکان هم به تساوی دست پیدا خواهد کرد گفت: تا به اینجای کار ۵ بازی است که استقلال نتوانسته پیروز شود و ۱۰ امتیاز را از دست داده است. باید برای پیروزی در این دیدار، کادر فنی استقلال تدبیر خوبی بیاندیشد. متاسفانه در استقلال فقط خط دفاع عملکرد خوبی داشته و سایر خطوط نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر پیکان گفت: آبی‌ها تاکتیک جدیدی برای ارائه کردن ندارند. تیم‌های مربیانی چون قلعه نویی و فرهاد کاظمی چند تاکتیک مشخص داشتند که با همان تاکتیک‌ها به نتیجه می‌رسیدند و آنقدر بر روی این سیستم کار می‌کردند تا بتوانند مقابل حریف به پیروزی برسند. استقلا ل هم در گذشته چنین شرایطی داشت اما این روزها این اتفاق در این تیم رخ نمی‌دهد. جو تیم خوب نیست. بازیکن خارجی ضعیف ۹۰ دقیقه در دربی بازی می‌کند اما بازیکن زهرداری مثل ارسلان مطهری باید دقیقه ۹۰ وارد زمین شود که مشخص نیست دلیل حضور او در آن زمان چیست؟

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا به آینده این استقلال خوش بین هستید یا خیر گفت: با شرایط موجودنمی توان خوشبین بود مگر اینکه تاکتیک‌های تیمی عوض شود. شادابی به تیم برگردد تا مثل دوره استراماچونی، آبی‌ها به شرایط ایده آل بازگردند. درست است که داوری در بعضی دیدارها باعث متضرر استقلال می‌شود اما تیم باید آنقدر قدرتمند بازی کند تا بتواند تمام دیدارهای خود را با پیروزی به پایان برساند.

وی در ادامه تاکید کرد: استقلال به یک شوک مثبت احتیاج دارد تا بتواند از این شرایط بیرون بیاید. همیشه بایدها وجود ندارد. تیم را فدای منافع شخصی را نباید کرد. همه باید متحد باشند تا یک تیم بتواند نتیجه بگیرد.

محمدرضایی در پاسخ به این سوال که منظور شما از وارد شدن شوک به استقلال، تغییر در کادر فنی است گفت: تغییر در کادر فنی اشتباه است و سرمربی تیم باید همچنان به کارش ادامه دهد به شرط اینکه بتواند نیرویی مضاعف به تیم داده و با تغییرات تاکتیکی باعث شود تیم نتیجه بگیرد.

وی در پایان و در خصوص دیدار روزپنجشنبه استقلال برابر پیکان گفت: همیشه بعد از یک بازی ضعیف باید بتوانیم تیم را به شرایط خوب برگردانیم. استقلال در مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت ضمن اینکه بازیکنان پیکان هم انگیزه بالایی دارند تا بتوانند مقابل استقلال نتیجه خوبی کسب کنند. این بازی برای آبی پوشان خطرناک است و اگر استقلال بتواند این تیم را شکست دهد شرایط بهتری ییدا خواهد کرد در غیر این صورت حاشیه‌های بیشتری بر استقلال غلبه خواهد کرد و این تیم تمرکز خود را از دست می‌دهد.

۴۱۵۴