هر آنچه باید درباره مرحله یک هشتم بدانید؛ اسامی 16 تیم صعود کرده و زمان قرعه کشی

هر آنچه باید درباره مرحله یک هشتم بدانید؛ اسامی 16 تیم صعود کرده و زمان قرعه کشی

پایگاه خبری فوتبالی - 15 تیم تاکنون صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده‌اند و به زودی حریفان خود در مرحله یک هشتم نهایی آشنا خواهند شد. 

به گزارش فوتبالی، با برگزاری 7 دیدار در روز چهارشنبه، تکلیف 15 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شد. برنده دیدار ویارئال و آتالانتا به عنوان آخرین تیم راهی مرحله حذفی خواهد شد. 

تیم‌های صعود کرده

تیم‌های منچسترسیتی، بایرن مونیخ، یوونتوس، رئال مادرید، لیل، منچستریونایتد، آژاکس و لیورپول در گروه‌های خود صدرنشین شدند و تیم‌های چلسی، اسپورتینگ لیسبون، بنفیکا، اتلتیکو مادرید، اینتر، پاریسن ژرمن، ردبول سالزبورگ و برنده دیدار آتالانتا - ویارئال در رده‌های دوم قرار گرفتند. 

تیم‌های صدرنشین در مرحله یک هشتم به یک دیگر برخورد نخواهند کرد و به مصاف یکی از تیم‌های دوم خواهند رفت. تیم‌هایی از یک کشور و از یک گروه برابر هم قرار نخواهند گرفت. 

زمان و مکان قرعه کشی

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روز دوشنبه 22 آذر ماه از ساعت 14:30 به وقت تهران در سوئیس برگزار خواهد شد. 

با توجه به اسامی تیم‌های صعود کننده پاریسن ژرمن، اتلتیکو مادرید، چلسی و اینتر قطعا حریف سختی برای هر تیم سید یکی خواهند بود. از تقابل‌های احتمالی و جذاب مرحله یک هشتم می‌توان به پاریسن ژرمن - رئال مادرید، لیورپول - پاریسن ژرمن، پاریسن ژرمن - بایرن مونیخ و منچستریونایتد - پاریسن ژرمن اشاره کرد. 

4416